• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Is deze hd recorder ook geschikt voor multikabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit ook niet te wachten op interactieve tv. Ik wil hem alleen gebruiken als decoder en recorder. Kan dat nu wel of niet?
Kitaro, kun jij het verlossende antwoord geven?
 
Ik zit ook niet te wachten op interactieve tv. Ik wil hem alleen gebruiken als decoder en recorder. Kan dat nu wel of niet?
Kitaro, kun jij het verlossende antwoord geven?

De Cisco zou buiten het voormalig Casemagebied moeten werken als HD PVR maar dat is niet gegarandeerd. Ik raad het dus af.
 
afwachten of er iemand is die het daadwerkelijk heeft geprobeerd
 
werkt in velsen

de cisco werkt in velsen gewoon, staat hier heerlijk programma's op te nemen en af te spelen, enige irritante is dat hij elke keer als je hem uitzet en weer aanzet hij de interactieve tv wil installeren. dit duurt een paar minuten. als je hiermee kan leven dan is er geen enkel probleem. op de paar bugs na die de cisco op dit moment nog heeft. de hdmi handshake met mijn onkyo receiver bug vind ikzelf vervelender.
 
Werkt gewoon in hoofddorp getest bij een neef met mijn cisco box alleen interactief niet. Maar ja wie gebruikt dat met alleen nog maar films uit 1901:wink:
 
de cisco werkt in velsen gewoon, staat hier heerlijk programma's op te nemen en af te spelen, enige irritante is dat hij elke keer als je hem uitzet en weer aanzet hij de interactieve tv wil installeren. dit duurt een paar minuten. als je hiermee kan leven dan is er geen enkel probleem. op de paar bugs na die de cisco op dit moment nog heeft. de hdmi handshake met mijn onkyo receiver bug vind ikzelf vervelender.

waar heb je hem gekocht?
 
op de paar bugs na die de cisco op dit moment nog heeft.
Alle bugs zullen met een software update worden opgelost, echter die komt via het netwerk van Casema binnen en niet via het netwerk van @Home en Multikabel op dit moment. Dus je loopt kans dat je met een oude versie blijft zitten denk ik.
 
Cees een kleine correctie op jou verhaal

Alle software die in Casema op het netwerk staat voor ontvangers staat er ook op in Multikabel gebied in de TS met alle loaders. Eventueel kan vriend Archie dit op Tweakers nog bevestiggen.
Mijn ontvanger kreeg namelijk toen deze vorige week bij mijn neef in oud Multikabel gebied stond software versie 1.0.4.1.
 
Cees een kleine correctie op jou verhaal

Alle software die in Casema op het netwerk staat voor ontvangers staat er ook op in Multikabel gebied in de TS met alle loaders. Eventueel kan vriend Archie dit op Tweakers nog bevestiggen.
Mijn ontvanger kreeg namelijk toen deze vorige week bij mijn neef in oud Multikabel gebied stond software versie 1.0.4.1.

Okee, dat valt dan weer mee, maar in @home gebied gaat dat denk ik niet op. In elk geval was het bedoeld als waarschuwing om teleurstellingen te voorkomen omdat je wel een ontvanger voor veel geld koopt die niet ondersteund wordt. Maar als je dat risico wilt nemen is het misschien een leuk speeltje.
 
Okee, dat valt dan weer mee, maar in @home gebied gaat dat denk ik niet op. In elk geval was het bedoeld als waarschuwing om teleurstellingen te voorkomen omdat je wel een ontvanger voor veel geld koopt die niet ondersteund wordt. Maar als je dat risico wilt nemen is het misschien een leuk speeltje.
dussss waar te koop?:pompom::frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan