• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ bij Ziggo

Beste Anoniem,

Wat gaat er gebeuren met deze nieuwe smartcard als er als drie geactiveerd zijn?
Vervalt er dan een van de oude kaarten of wordt deze nieuwe kaart als vierde toegevoegd en geactiveerd?

Dat weet ik niet. De registratie zal binnenkort ook anders worden ingericht en ik weet niet of je ook de mogelijkheid hebt tijdens de registratie een kaart te vervangen voor een nieuwe.
 
Ik moet mijzelf helaas alweer corrigeren, zojuist krijg ik een e-mail mailing van een grossier waar ik nu de Ziggo cam's kan bestellen. Verkoop gaan ze inderdaad 79 euro kosten.

Verwachte levering is eind september............ :cry:

kijk eens aan,
Alles draait op volle toeren, we kunnen niets alles tegelijk.
 
Alle geleverde kaarten functioneren, hoewel sommige beperkingen opleggen ( geldt niet voor recent geleverde). We leveren in het begin de combinatie CAM + SC, omdat het bedoeld is voor een nieuw gecertificeerde iDTV's, waarvoor je een CAM nodig hebt en een smartcard. We leveren dit in een pakket / voor een pakket prijs.

Zodra de CAM's los verkrijgbaar zijn, waarschijnlijk over enkele maanden, kun je deze ook gebruiken met je recent aangeschafte smartcard.

Anoniem.

Een vraag in concreto:
Kan een smartcard die 5 weken geleden in combinatie met het Digitale Televisie startpakket geleverd is zonder enige functionele beperking gebruikt worden in de CI plus module?

Vr. gr.
Internetter.
 
Anoniem.

Een vraag in concreto:
Kan een smartcard die 5 weken geleden in combinatie met het Digitale Televisie startpakket geleverd is zonder enige functionele beperking gebruikt worden in de CI plus module?

Vr. gr.
Internetter.

Ja, daar mag je vanuit gaan.
 
Ik baal dat de kaart voor de consument pas eind september het levenslicht krijgt te zien... tja, dan wacht ik ook even met het kopen van een tv.


Maar goed, op de site van SMiT lees ik het volgende:

https://www.smit.com.cn/English/usual.asp?sid=1601&js=1


  • ?Does SMiT’s CAM support PIP function?
  • Answer:Our consumer Dual CAM supports this function.
Dat is het volgende kaartje:
https://www.smit.com.cn/English/proDetail.asp?InfoId=86&js=


Werkt dat kaartje ook? Want PIP willen wij natuurlijk allemaal :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In die Dual CAM moet een tweede (klein formaat) Smartcard en bij mijn weten kennen we die (nog) niet in Nederland.

Zo'n zelfde kleine Smartcard wordt volgens mij gebruikt in de CI+ PVR CAM waar anoniem eerder naar verwees als mogelijke toekomstige opties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle geleverde kaarten functioneren, hoewel sommige beperkingen opleggen ( geldt niet voor recent geleverde). We leveren in het begin de combinatie CAM + SC, omdat het bedoeld is voor een nieuw gecertificeerde iDTV's, waarvoor je een CAM nodig hebt en een smartcard. We leveren dit in een pakket / voor een pakket prijs.

Zodra de CAM's los verkrijgbaar zijn, waarschijnlijk over enkele maanden, kun je deze ook gebruiken met je recent aangeschafte smartcard.

Nu snap ik er helemaal geen hol meer van,heb net me alles in 1 besteld,expres niet een High Definition ontvanger mee laten komen voor 99 euro omdat de cam eind aug. begin sep. uit zal komen en ik deze wilde aanschaffen en nu lees ik in dit berichtje van anoniem dat ze pas over een paar maanden uit komen. WAT IS HET NU???? :censored:
 
Zie het antwoord van Anoniem op mijn vraag, een aantal postings eerder.

Vr. gr.
Internetter.
 
Nu snap ik er helemaal geen hol meer van,heb net me alles in 1 besteld,expres niet een High Definition ontvanger mee laten komen voor 99 euro omdat de cam eind aug. begin sep. uit zal komen en ik deze wilde aanschaffen en nu lees ik in dit berichtje van anoniem dat ze pas over een paar maanden uit komen. WAT IS HET NU???? :censored:

wel goed lezen.. , ik sprak over een losse CAM (zonder smartcard). We zullen eerst een bundel CAM + smartcard leveren (medio september)
 
Terug
Bovenaan