• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

waar voor me geld ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je nou eens ECHT mooi HD wilt zien op je HD scherm en je hebt een blu ray speler, koop dat de BLU RAY versie van de nattur serie PLANET EARTH te kopen bij de BBC direkt (BBC.com of zo).

Dit is een box met 5 blu rays's met de meest prachtige full HD opnames van de natuur. Echt fantastische beelden, een aanrader voor iedereen die kinderen bekend wil maken met onze wereld.

Hopelijk ruim 10 kijk uren bovenop het Ziggo aanbod!
Let op dat je wel de blu ray versie koopt
 
Even afgezien van het feit dat kijken op Bluray natuurlijk idd helemaal fantastisch is: History Channel HD en National Geographic HD worden hier toch met enige regelmaat bekeken. Heb daar persoonlijk die 4 euro per maand nog wel voor over.

Meer is natuurlijk altijd beter, maar om nu te zeggen dat het Ziggo HD aanbod helemaal niks voorstelt....
 
Even afgezien van het feit dat kijken op Bluray natuurlijk idd helemaal fantastisch is: History Channel HD en National Geographic HD worden hier toch met enige regelmaat bekeken. Heb daar persoonlijk die 4 euro per maand nog wel voor over.

Meer is natuurlijk altijd beter, maar om nu te zeggen dat het Ziggo HD aanbod helemaal niks voorstelt....

Helemaal mee eens! Het glas is niet half leeg maar half vol!
 
Digitaal kijken met veel plezier ???

Sinds 2 weken heb ik digitale tv in huis. Van vrienden en familie had ik vernomen dat dát zo'n geweldige verbetering was...
Nounou, dat valt vies tegen hoor!!
Analoog kijken gaat hier nog steeds veel beter. Er is veel storing op de digitale kanalen en de kwaliteit is allerbelabberst te noemen!!

't Is maar 3.95 Euro per maand, maar waarvoor eigenlijk???
Ik heb nu al spijt dat ik er aan begonnen ben :sad:

Even telefonisch contact opnemen is er ook al niet bij, op de onmogelijkste uren zijn altijd alle medewerkers bezet, is er een wachtrij van 10-15 minuten... En welke optie kies ik als 'mijn keuze' niet in het menu genoemd wordt??
Ziggo zal nog veel moeten verbeteren op vele vlakken dus.
Laten we hopen dat dat sneller gaat dan de manier waarop je iemand aan de telefoon krijgt bij hun.
 
Hallo Klimbeer,

wat voor storing heb je?

Wat bedoel je met kwaliteit?
Stottert het beeld of?

Vaak kan het aan de eventuele versterker liggen of de bekabeling die wordt gebruikt.

Als analoog goed is dan zou digitaal ook erg goed moeten zijn.

Als je hulp nodig mocht hebben hoor ik het graag.
 
hoi Chinchan,

Het digitale beeld is heel scherp, niets op aan te merken, maar ik zie constant de ondertiteling in een diapositieve schaduw halverwege het beeld óf bovenin het beeld, zo ongeveer een halve tot hele seconde voordat ie werkelijk onderaan het beeld verschijnt.
Bovendien zie ik dikwijls een soort van 'streepjescode' midden door het beeld lopen en het totale beeld is vaak vlekkerig. Het is net of de tv het digitale beeld niet kan bijhouden, zoals je ook wel eens op de pc kunt hebben.
Bekabeling is goed, pas allemaal gecontroleerd, tv is nog vrij nieuw...
Dus waar het probleem dan kan zitten??? .... Beats me!!
klimbeer
 
Ik zou toch eeens je scartkabel nakijken dan.

Dit is vaak het probleem met strepen en rare kleuren.

Ik hoor het graag van u
 
Ik weet natuurlijk niet hoe jij de decoder hebt aangesloten en welk type decoder je gebruikt.

Maar probeer eens om de antennekabel uit je TV te halen als je digitaal kijkt.
 
Antennekabel uit de decoder halen?
Wat heeft dat voor een nut? dan heb je toch geen beeld meer?
 
Klimbeer

klinkt niet ok.....

digitaal is prima en HD op digitaal helemaal. Er zit dus iets fout bij je systeem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan