• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Komt er al een nieuwe HD ontvanger?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds niets te vinden op de Ziggo-site over nieuwe HD-ontvangers. Ben een beetje klaar met Ziggo.:x
 
Ik hoop niet dat die zo duur gaat worden als dat ik een beetje in oude berichten op internet kan vinden.

De HD-recorders (eventueel met twintuner) moeten nu spoedig op de markt komen, want er moet tegelijkertijd een plasma worden aangeschaft die nog 200 uur moet ingespeeld worden voor het EK...

449 euro is ie, incl verzenden: www.popelectronics.nl en dan bij digitale tv/satelliet

nette prijs gezien de opties.
 
Bedoel je die dm800? Da's de enige die ik kon vinden op die pagina voor 449,- Of bedoel je een ander?

Gert.

Klopt en die werkt prima in het hele ziggo gebied hoor.
Je moet er alleen wel even een kabeltuner in zetten en andere software draaien maar! Is ook genoeg info over te vinden op de diverse sites.
 
Ik denk niet dat de humax hd decoder voor het ek komt, liefer ook niet zon gehaaste release als de bagger samsung decoder.
 
Da's toch helemaal geen goedgekeurde/werkend HD kabel PVR, maar een satelliet doosje.


Niet goedgekeurd, dat klopt. Maar wel werkend. Gebruik zelf 2 dm7025+, met elk een sat- en een kabeltuner, als sd decoder. Klein nas'je ertussen en je kunt op de 2de kijken wat door de 1ste is opgenomen.

Gert.
 
Niet goedgekeurd, dat klopt. Maar wel werkend. Gebruik zelf 2 dm7025+, met elk een sat- en een kabeltuner, als sd decoder. Klein nas'je ertussen en je kunt op de 2de kijken wat door de 1ste is opgenomen.

Gert.
Je hebt nog wel een alphacrypt nodig neem ik aan dan ?
 
Je hebt nog wel een alphacrypt nodig neem ik aan dan ?

nee hoor, de kaart gaat er rechtstreeks in. Je zet er andere software op die gratis te downloaden is en je moet 1 configuratiebestand aanpassen en je draait op en top.
Zappen is ook nog eens vele malen sneller dan elke andere box, er kan een harddisk in dus het is ook een PVR etc. etc.

Er staat ook een DM600 op de site die ik eerder gaf, die is uitstekend voor SD en is ook een PVR.
 
Er komt ook een nieuwe Samsung HD box aan, met dezelfde features als de Scientific Atlanta box: HD, VoD, PVR, met OpenTV middleware... Zou ook al in de testfase zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan