• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe ver is Ziggo met Sharp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het merk Tv is niet de vraag maar het merk van de Cam.

De vraag is dus eigenlijk: Zou je kiezen voor het merk Smit of voor
Neotion?

Graag met enige motivatie :wink:

Aangezien Anoniem met deze dingen te maken heeft, heeft hij misschien ook een voorkeur ...
 
Het merk Tv is niet de vraag maar het merk van de Cam.

De vraag is dus eigenlijk: Zou je kiezen voor het merk Smit of voor
Neotion?

Graag met enige motivatie :wink:

Aangezien Anoniem met deze dingen te maken heeft, heeft hij misschien ook een voorkeur ...
Er is functioneel geen verschil tussen beide apparaten, het is echt niet zo dat je met een bepaald merk meer/betere mogelijkheden hebt. Je moet je goed realiseren: het enige wat je met de CAM doet is in je TV prikken en de smartcard erin doen, verder merk je niet eens dat hij er is (op de auhentiaction meldingen na dan).
 
In die opstarttijd zit hem nou net de crux ..
Ik heb begrepen dat daar verschil in zit ... en uiteraard heb ik die liever zo kort mogelijk ...

Ik hoor het graag ...
 
Daarover is hier al vaker gemeld dat de Neotion iets sneller is dan de SMiT, ook een keer door Anoniem.

Maar het zou mij verbazen als Anoniem dat hier expliciet gaat verkondigen, dan kan de produktie van de SMiT's wel gestopt worden :oops:

Groet,
JW
 
@ Anoniem !

De nieuwe Sharp CI+ toestellen staan op de Sharp website en ik ben van plan er een aan te schaffen ...
Zijn deze door jullie getest en goed bevonden of neem ik een erg groot risico ?
 
@ Anoniem !

De nieuwe Sharp CI+ toestellen staan op de Sharp website en ik ben van plan er een aan te schaffen ...
Zijn deze door jullie getest en goed bevonden of neem ik een erg groot risico ?

De toestellen zijn nog niet aangeboden voor certificatie, dus ja je loopt een zeker risico.
 
In die opstarttijd zit hem nou net de crux ..
Ik heb begrepen dat daar verschil in zit ... en uiteraard heb ik die liever zo kort mogelijk ...

Ik hoor het graag ...

De Neotion is duidelijk sneller dan de Smit zowel initieel als in dagelijks gebruik.
 
De Neotion is duidelijk sneller dan de Smit zowel initieel als in dagelijks gebruik.

Sharp is op bezoek geweest, er moet nog het nodige aangepast worden, daar zullen in januari verdere afspraken over gemaakt worden met Sharp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan