• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instelling voor Guide plus.

  • Onderwerp starter alberoelziggo
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alberoelziggo

De help van Ziggo helpt niet daarom maar hier.

Ik heb een dvd recorder Pionier DVR-540H-S verbonden met een scartkabel op de TV SCART uitgang van de HD ontvanger Homecast Colorado. Ik zou graag bij Installatie van de dvd recorder de gegevens weten voor de Basisinstellingen en de installatiegegevens bij Host Channel.

Blijft vreemd dat Ziggo de Host Channel niet geeft.

Alvast bedankt!
 
Je hostchannel voor guide+ is toch een analoge zender en zal uit de kanalen die via coax binnenkomen gehaald moeten komen. Vaak is dat eurosport.

Als ik jouw vraag goed lees probeer jij uit de digitale lijst (scart) een hostchannel te halen.

Heb je de dvd-recorder wel via coax aangesloten.

Kijk ook eens in deze draad:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=9386
 
EPG instelling

De dvd recorder is inderdaad aangesloten op de coaxkabel. Verder is alles aangesloten zoals dhr. Riparius heeft aangegeven. De dvdv recorder was eerder rechtstreeks aangesloten op de tv maar nu via digitale ontvanger Colorado.
Ik zit eigenlijk te wachten op iemand die weet hoe ik menu van de Pionier dvd recorder moet instellen.
Het gaat om het menu: Basisinstellingen en het menu Installatie Host Channel.
Inmiddels Host Channel ingesteld op kanaal 62. Zou Eurosport analoog moeten zijn.
Vannacht afwachten of EPG binnenkomt.
 
Guide plus instelling.

Instelling toch gewijzigd in Automatisch (bij Host Channel)
Vannacht binnengekomen, alleen de zenders dus niet de programma's.
Advies welkom.
 
Het binnenhalen van alle info kan 24 uur duren.
 
Guide plus instelling.

Na 48 uur werkt Guide plus weer. Alleen jammer dat de analoge kanalen worden opgehaald, ik mis daardoor de mogelijkheid om RTLD op te nemen.
Bron is Tuner
Eurosport kanaal 28.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan