• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte start ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

inzane19

Over het volgende wou ik even door praten over wat op de homepage staat van deze site




De start van kabelgigant Ziggo verloopt verre van vlekkeloos. De "kleine aanloop problemen" die direct na de start van Ziggo op 19 mei 2008 te merken waren, lijken uit te groeien tot een chaos. De meeste klanten zullen er niet veel van merken, maar klanten waar iets niet helemaal in orde is laten hele andere geluiden horen. Wanneer men probeert contact te leggen met klantenservice of helpdesk is de wachttijd regelmatig meer dan 30 minuten. Vaak kan een klant als eenmaal contact met de klantenservice gelegd is niet verder geholpen worden omdat de systemen nog niet allemaal goed werken. Ziggo maakt echter geen enkele melding van de problemen of lange wachttijden, niet op de website en niet via een boodschap die bellers direct zouden kunnen beluisteren als ze bellen. De grootste problemen op dit moment zijn:
  • Onbereikbaarheid of lange wachttijden bij de helpdesk, vaak 30 minuten of meer
  • Op ingevulde formulieren op de ziggo-website komt na de automatische-bevestiging geen antwoord meer.
  • Geen goed antwoord van de helpdesk, de systemen werken niet altijd goed waardoor klanten niet geholpen kunnen worden
  • Aan de nieuwe website van Ziggo wordt al 2 weken gewerkt om de klanten de gelegenheid te geven om hun gegevens te kunnen bewerken, facturen te kunnen bekijken, email-instellingen te kunnen wijzigen. Dit werkt nog steeds niet goed.
  • Veel klanten kunnen op de Ziggo Website hun gegevens niet wijzigen omdat de postcode-koppeling niet goed is, sommige bestaande klanten zien dat op hun adres geen produkten van ziggo leverbaar zijn en kunnen daarom niets wijzigen. Ook kunnen nieuwe klanten met zo'n postcode zich ook niet aanmelden.
  • De telefoon-factuur van ex-Multikabel abonnees blijkt niet te kloppen, er worden bedragen voor gesprekken tussen Ziggo-abonnees onderling in rekening gebracht die eigenlijk gratis zouden moeten zijn, ook blijkt dat onderlinge gesprekken soms als normale regionale gesprekken berekend worden.
Woordvoerders van Ziggo hebben tot nu toe nog niet gereageerd op onze herhaalde vragen naar de oorzaak en een mogelijke termijn voor verbetering.
Update VRIJDAG MIDDAG! 14:00 uur:
Inmiddels hebben wij bericht gehad van Ziggo. Vanmiddag krijgen wij nadere informatie over de status van genoemde zaken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik ziggo wou nemen ging ik langs de plaatselijke ziggo boer en vroeg hoe het zat. Hij wist het zelf ook niet en het was voor hun ook allemaal onduidelijk. Ze hebben een voorlichtings avond gehad maar zijn daar niks mee opgeschoten.

Uiteindelijk bij de expert ( die er ook amper wat vanaf wist ) het pakket gekocht en geprobeerd. 3 uur later belde die me op om te vragen hoe het was gegaan.

De ziggo helpdesk was amper te berijken wanneer ik ze nodig had en in 1 geval kreeg ik het antwoord, omdat er zoveel wachtende zijn word u verbinding nu verbroken.

Ik vind dat je als ziggo dit niet kunt maken om er zo een zooi van te maken. Ik weet dat het heel snel moet allemaal ivm het EK alleen je kan het ook te gek maken.

Ook ik heb nog steeds geen reacty gehad op mijn ingevulde formulier en ik heb nog steeds problemen met diverse blokjes die in beeld komen.

Gelukkig is er iemand op het trosradar forum ( tja als je het daar plaatst dan zijn ze er ineens wel snel bij ) die mij verder helpt zover hij als @home medewerker kan.

hoe kun je dit in de toekomst updaten? het is nu pas 11:12
en waarom een herhaling van zaken die al op meerdere plekken worden aangehaald?

Als je nou eens goed leest dan zie je dat dit van de homepage af komt waar je niet op kan reageren dus vandaar dit topic. Op de homepage staat ook duidelijk VRIJDAG MIDDAG!
 
Als je nou eens goed leest dan zie je dat dit van de homepage af komt waar je niet op kan reageren dus vandaar dit topic. Op de homepage staat ook duidelijk VRIJDAG MIDDAG!
ik kan nergens aan zien dat dit van de homepage afkomt.
waar kan ik dat aan zien. omdat het iets is dat al meerdere keren hier op het forum voorkomt?

zelf heb ik wel na een aantal dagen reactie gehad op mails die ik aan [email protected] heb gestuurd.
ze zullen via de post reageren werd tweemaal gezegd.
nog steeds niks ontvangen (na 4 dagen)
 
ik kan nergens aan zien dat dit van de homepage afkomt.
waar kan ik dat aan zien. omdat het iets is dat al meerdere keren hier op het forum voorkomt?

zelf heb ik wel na een aantal dagen reactie gehad op mails die ik aan [email protected] heb gestuurd.
ze zullen via de post reageren werd tweemaal gezegd.
nog steeds niks ontvangen (na 4 dagen)


[email protected] ja..... uhm volgens mij is t ziggo en die van @home reageren wel ja. Maar ik zit in het multykabel gebied.

En ik had die zin idd weg gehaald dat hij van de homepage af kwam dus heb die even opnieuw toe gevoegd.

Bij het contakt formulier staat niets over reacty per brief
 
rond het najaar willen ze alles werkbaar hebben,
de grote baas wil dan de aanval openen op andere aanbieders.

tot die tijd verander ik niks, zodat er door veranderingen geen
problemen ontstaan :wink:

blijft het feit dat ze beter en eerder info moeten geven. :mrgreen:
 
.......Gelukkig is er iemand op het trosradar forum ( tja als je het daar plaatst dan zijn ze er ineens wel snel bij ) die mij verder helpt zover hij als @home medewerker kan.
Het was mij ook al opgevallen dat het webcare team prioriteit lijkt te stellen aan de fora van de omroepen. Ik heb onze contacten daar op aangesproken omdat op ons forum ook veel schrijnende problemen worden gemeld.

Weliswaar zitten er hier ook diverse Ziggo medewerkers, maar zo te zien pakken die niet alles op.

Wij hebben nu de toezegging dat er een extra ingang komt waar wij de problemen kunnen inschieten. Dan zelf maar even voor webcare spelen, het is tenslotte in ieders belang dat alles zo snel mogelijk in het reine komt.
 
how sorry dan kan hij in de prullenbak
 
how sorry dan kan hij in de prullenbak
Beetje onze eigen schuld, we gunnen ons niet eens de tijd om vernieuwingen op het forum fatsoenlijk te communiceren. Nee niet meteen zeggen het lijkt Ziggo wel, want wij hebben ietsjes minder "personeel".
Ik gooi deze draad gewoon op slot, dan blijft de info tenminste behouden.
Verder reageren graag in dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan