• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

melding vervormd signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel Luclin.......daar was ik idd niet achtergekomen.....:lol:

Grtz, Steven
 
Ik heb ook boven beschreven problemen. Ik heb een samsung ue40b6000 en heb de software gedownload. Ik krijg als melding op de tv dat er geen update files zijn. Heeft iemand een oplossing.
ik heb zowel het bestand met e zonder de CIP toevoeging gedownload. beide met hetzelfde resultaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de firmware gedownload vanaf de link in bovenstaand bericht??? versie 2005.2????
Heb je wel een VXXP??

Formateer de stick als FAT in standaard toegewezen grote.
Dan het exe bestand uitpakken op je stick!

Dan moet tie t gewoon doen.

Grtz, Steven
 
Het model type isUE4B6000VWxxN.
De TV is begin dit jaar (maart ).
Werkt het dan niet???
 
Vervormd signaal en service niet beschikbaar

Ik heb hetzelfde probleem. Sommige zenders (RTL 5, SBS, RTL 7 bijv.) blijven consequent 'Service niet beschikbaar.' aangeven. Met andere zenders geeft de tv 'vervormd signaal' aan. Na even wachten doet de zender het soms wel. Ik heb een LE37B553. Software
T-CHL5CIPDEUC-2005.2 is geïnstalleerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hetzelfde probleem. Sommige zenders (RTL 5, SBS, RTL 7 bijv.) blijven consequent 'Service niet beschikbaar.' aangeven. Met andere zenders geeft de tv 'vervormd signaal' aan. Na even wachten doet de zender het soms wel. Ik heb een LE37B553. Software
T-CHL5CIPDEUC-2005.2 is geïnstalleerd.

welk netwerk nummer heb je gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan