• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Breaking news...

Gisteravond ging plots de telefoon over... Schrok me dood :giveup:
Mijn storing (wel bellen maar niet gebeld kunnen worden) is dus opgelost. :thankyou:
 
niet gebelt kunnen worden

Sinds begin december zijn we overgestapt naar Ziggo :!:
Ik kan sindsdien niet meer gebelt worden :evil: Ik zeg nu maar het komt nooit meer goed, het zal zo wel blijven. Als ik al die verhalen hier lees :sad: triestig gewoon..

Ik ben het ook meer dan zat eingelijk. Ik heb de hoop maar opgegeven. Met steeds maar naar ziggo te bellen. Zit je 60 min aan de telefoon en dan zeggen ze ja mevr er word aan gewerkt, u moet maar afwachten.
Als ze buiten voor mijn huis in de grond aan het werk zijn met een kabel dan zie ik dat eraan gewerkt word, maar bij ziggo kunnen ze dat wel zeggen, je ziet het toch niet. Er word niks aan gewerkt!!!!

Gr Petra
 
Yahoo...

Ja ja,

Dankzij Ziggo anoniem hebben we weer telefoon. Sinds vorige week maandag werk het als.... Ziggo Anoniem bedankt voor je telefoontje vandaag en was een goed gesprek.
Ik wil alle mensen vragen zich toch via dit forum en het formulier zich hier aan te melden. Voor ons was het binnen 2 tot 3 weken opgelost. Hiervoor 4 maanden geen telefoon gehad.

Ik wens de rest van de mensen met nog steeds problemen heel veel sterkte. Maar zoals je kunt zien er zijn mensen bij Ziggo die zich de frustraties van de klante wel aantrekt.

Ziggo Anoniem veel succes bij de rest van de uitdagingen.

Mijn uitdaging is nu de declaratie en de vergoeding...

m.vr.gr.

George de Vries
 
Geweldig George!
Nu ik (wij) nog. Ik krijg er wel vertrouwen in op deze manier.
Ik hoop dat ik ook snel zo'n telefoontje kan verwachten of leuker nog, dat de huistelefoon gaat :)
Tot die tijd wacht ik het even rustig af...
 
jippieeee we hebben weer telefoon

yessssss Ziggo anoniem je bent een kanjer :applause:
Ik wil je ontzettend bedanken voor het zorgen dat we eindelijk weer gebeld kunnen worden. Ik ben ontzettend blij dat het weer werkt.
Dus mensen de moed niet opgeven, het word wel opgelost..


Groetjes Petra
 
telefoon

Geweldig George!
Nu ik (wij) nog. Ik krijg er wel vertrouwen in op deze manier.
Ik hoop dat ik ook snel zo'n telefoontje kan verwachten of leuker nog, dat de huistelefoon gaat :)
Tot die tijd wacht ik het even rustig af...





och ik wil je wel bellen hoor
 
nou, eindelijk!
wij kunnen inmiddels ook weer bellen/gebeld worden.
sinds 8dec lukte dit niet meer,en na de div mob telefoontjes met
ziggo zonder resultaat hier het storingsformulier ingevuld.
wat mij het meeste stoorde was dat je met je klacht/storing met je rug tegen de muur stond.
niemand bij ziggo die ook maar iets kon vertellen over hoe en waarom
niemand die ook maar iets kon/wilde vertellen hoe lang het nog ging duren.
geen 1 keer is er door ziggo kontakt gezocht met mij,ik heb er geen ander woord voor als:ASOCIAAL.
gelukkig vinden we hier op dit forum nog wel een luisterend oor(annoniem)
en wil hem bij deze bedanken voor zijn inzet.

wat mij nu nog rest,is de gemaakte kosten(mob telefoneren)+evt een schadevergoeding te eisen van ziggo.
al lijkt mij dat laatste niet makkelijk,evenals de gemaakte mob kosten.
heeft iemand dit al bij de hand gehad?
en hoe heb je gehandeld?

hoe het iig ook afloopt,we zijn blij dat we weer kunnen BELLEN:applause:
 
Ook bij ons kan de vlag uit, want de telefoon (het laatste onderdeel van onze Alles-in-1 Extra bestelling) werkt eindelijk (na 5 maanden en 1 dag zeuren bij ziggo).

Ik ben het overigens 100% eens met nadanoppes over het ongeloofelijke gebrek aan zinvol contact vanuit ziggo richting klant. Ik heb het dan even niet over de nietszeggende standaard reacties die je krijgt op het klachtenformulier of de tijdsverspilling die help desk heet. Hier ligt nog een flinke uitdaging voor ziggo om op dat vlak de zaken danig te verbeteren.

Ik kan rustig stellen dat ik dankzij dit forum niet helemaal ben doorgedraaid :roll::wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn hard bezig de lijst met klachten die sinds januari zijn verstuurd, via een formulier van dit forum daar waar ze niet opgepakt zijn alsnog opgelost te krijgen. Afgelopen vrijdag zijn een aantal klachten opgelost, evenals vandaag. We zullen de komende dagen doorgaan totdat de hele lijst is afgewerkt, voorzover dat in ons vermogen ligt. Voor wat betreft de nummerporteringen moeten we gebruik maken van andere afdelingen wat misschien wat meer tijd zal vragen.
 
Ik ben benieuwd...het lijkt erop dat er nu eindelijk iets gebeurt! Hopelijk doet onze telefoon het ook snel weer! Mag ook wel een x na bijna 5 weken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan