• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

waar voor me geld ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagsegoof

Forum Gebruiker
Berichten
202
Wanneer gaat Ziggo nou iets interessants in HD uitzenden er is geen fuck te beleven en waar betaal ik dan die fucking 4 zoveel voor !?
opera waar niemand naar kijkt?tijd dat die kloteviolen eens wat aan dat aanbod gaan doen

WIE IS HET MET ME EENS !:applause: laat je horen en laat weten wat je wil zien in Ziggo
 
goh, 4 euro. nounou. en volgens mij is het de eerste 6 maanden nog gratis ook. Daarnaast wist je vooraf al wat je zou krijgen en heeft Ziggo ook duidelijk aangegeven begin 2009 meer hd zenders te verwachten.

Wil je iets tofs in HD, koop een bluray speler of vraag Film1 HD aan!
 
Wanneer gaat Ziggo nou iets interessants in HD uitzenden er is geen fuck te beleven en waar betaal ik dan die fucking 4 zoveel voor !?
opera waar niemand naar kijkt?tijd dat die kloteviolen eens wat aan dat aanbod gaan doen

WIE IS HET MET ME EENS !:applause: laat je horen en laat weten wat je wil zien in Ziggo

HDTV is nog iets wat in wording en opkomst is. Hoelang heeft het geduurd voor de nederlandse zenders in breedbeeld gingen uitzenden? Dat is nog niet eens zo heel lang geleden ondanks dat breedbeeld tv's al tijden verkrijgbaar waren en al een groot deel van het marktaandeel innamen.

HD zal ook zijn vlucht nog wel nemen. Het is nu een paar euro duurder, en je krijgt er misschien niet heel veel zenders voor. Als dat je het niet waard is, dan is het wellicht verstandig om nog even te wachten met het afnemen van een HD dienst.
 
in het begin was het gratis ineens moet je betalen en werd er beloofd dat er een hoop kanalen bij kwamen zoals BBC HD enz. tot nu toe is er niet echt iets bijgekomen en vraag me nog steeds af waarom je moet betalen voor niets overigens heb ik film 1 HD maar echt spetterend is het niet
 
ik heb zowel het hd pakket voor 3,95 (ngc hd + history hd + disc hd) maar is dus momenteel gewoon nog steeds gratis, en ik heb ook Film1 HD en ben met beiden erg blij. superscherpe kwaliteit en toffe films / docus etc. voor bij elkaar 14,95 p/m. Prima toch? Het kan natuurlijk zo zijn dat je het niks vindt, gelukkig kun je het dan gewoon weer opzeggen! :pompom:
 
noem eens op welke bestaande HD zenders ziggo nu op het netwerk zou kunnen toevoegen volgens jou?
Ben met je eens dat het HD pakket nu erg mager is, maar dat is het aanbod natuurlijk ook, het staat in televisieland natuurlijk ook nog in de kinderschoenen
 
Eens met Vinnie: noem eens zenders die je zou KUNNEN toevoegen dan?

Veel verder als Voom HD en Melody Zen HD (beiden wel bij UPC maar geloof me, mis je weinig aan, mijn ouders hebben HDTV via UPC) kom je niet.
En BBC HD zou idd ideaal zijn, maar dat zal wel een ordinaire centenkwestie zijn. Ziggo heeft nml een jaar geleden al aangegeven deze zender graag uit te willen zenden. Dus de wil is er wel.

Andere HDTV zenders die in NL uitgezonden mogen worden zijn er bijna niet.
 
De weinige HD zenders (Eurosport) en de zenders in het HD pakket hebben wel meerwaarde vind ik. Vooral History Channel HD is prachtig om naar te kijken!

Ik betaal liever een paar euro meer voor zenders die er wel toe doen...dan dat ik een hele zooi zenders krijg, waar ik toch niet naar kijk.
 
HD zenders

Eens met Vinnie: noem eens zenders die je zou KUNNEN toevoegen dan?

Veel verder als Voom HD en Melody Zen HD (beiden wel bij UPC maar geloof me, mis je weinig aan, mijn ouders hebben HDTV via UPC) kom je niet.
Andere HDTV zenders die in NL uitgezonden mogen worden zijn er bijna niet.

Dat blijft toch spijtig, want via de satelliet kan ik wel gratis kijken naar BBC-HD, ITV-HD (nog beperkt aantal programma's), LuxeTV HD (Lifestyle, erg interessant), Anixe HD, Arte HD en Eins Festival HD (nog beperkt aantal programma's). Binenkort volgt de Engelse Chanel4 HD.:pompom:
 
Als je hdtv wil zien, koop je een blueray / ps3 / anderspul en koop je je hd spul in de winkel of haalt het van internet.
Het ziggo hd pakket heb ik afgezegd want ik keek nooit, die ene keer dat er es wat leuks is tussen alle herhalingen en reclame is de moeite niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan