• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ping te hoog 200 tot 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Aslan

Weet iemand mischien waarom mijn ping zo hoog is tijdens Gamen.
Mijn tegen spelers schikken zich rott.

Ik las ergens dat de oorzaak meestal ligt aan routers.

Ik heb een sitecom router maar zie nergens waar het te maken kan hebben..
 
Heb je deze ping op nationale servers of internationale servers?
Als het op internationale servers is, dan is het natuurlijk vervelend, maar niet iets waar Ziggo echt iets aan kan doen. Met een trans-Atlantische connectie zal de ping in vergelijking met nationale servers al flink oplopen, alleen al door de afstand die afgelegd moet worden.
 
als je ping tussen de 5 en 15 ms is vanaf jezelf naar de gateway (94.215.162.1) dan is er niets mis met het coax netwerk in de gemeente kampen. alles wat hierna komt is routers en switch niveau ziggo.
( tot op zekere hoogte,)

laat eens weten hoe je ping is op dit moment.

( de mijne is 7 ms gemiddeld) bedraad....


berrie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Post een een traceroute of pathping naar een van de servers waarop je dit probleem ervaart?

Als het echter een server aan de andere kant van de grote plas is moet je al in elk geval rekening houden met een ping van 80+.
 
??

Post een een traceroute of pathping naar een van de servers waarop je dit probleem ervaart?

Als het echter een server aan de andere kant van de grote plas is moet je al in elk geval rekening houden met een ping van 80+.

Kun je iets Maklijker praten :p sorry ben zwak in dat gebied. Hoe doe ik dat pahtping enso.

Ik keek net normaals vandaag was het 5/9 Ping. en ik speel altijd op een server van anderen. soms lokaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan