• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Maandafrekening

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

h.langeveld

Bij multikabel kreeg je de maandafrekening gewoon bij je e-mail als bijlage, wel zo gemakkelijk. Nu heeft Sicko weer verzonnen dat je moet inloggen om je rekening te zien, en ik wil helemaal nergens meer op inloggen, daar wordt ik doodziek van, dus ik heb mijn rekeningen niet gezien behalve het eindbedrag op mijn bankafschrift. Ik zou dit weer graag zoals vanouds hersteld hebben.
 
Wie zijn wij om eisen te stellen. Maar dit terzijde.
ik heb vandaag vrijdag 27-06-2008 via de post de factuur van Ziggo ontvangen, met de medeling erop dat het bedrag van de factuur binnenkort van mijn rekening wordt afgeschreven. Als ik het goed heb begrepen is het bedrag van de factuur als van je rekening afgeschreven voordat je de factuur hebt ontvangen. Ik denk dat deze net als bij mij vandaag of morgen wel in jouw brievenbus valt.
En wat het ziek worden van inloggen betreft, als je je e-mail ophaalt log je ook in bij je provider en ook om deel te nemen aan dit forum heb je moeten inloggen. Dus volgens mij valt het allemaal wel mee toch.
En nog even dit, de naam is Ziggo

Met vriendelijke groet :lol::lol::lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij multikabel kreeg je de maandafrekening gewoon bij je e-mail als bijlage, wel zo gemakkelijk. Nu heeft Sicko weer verzonnen dat je moet inloggen om je rekening te zien, en ik wil helemaal nergens meer op inloggen, daar wordt ik doodziek van, dus ik heb mijn rekeningen niet gezien behalve het eindbedrag op mijn bankafschrift. Ik zou dit weer graag zoals vanouds hersteld hebben.
Helemaal mee eens!!
De maandafrekening per email was wel zo makkelijk bij Multikabel.
Daarbij komt dan nog dat ik nog steeds niet kan inloggen op mijnziggo met mijn (email) gebruikersnaam/wachtwoord. :?
 
Ja, per e-mail was inderdaad gemakkelijk maar zij hebben er kennelijk voor gekozen om dat per post te doen. Wat mij betreft niets mis mee. Het niet kunnen inloggen op de site van Ziggo is inderdaad wel vreemd. Ik kan dat al enige tijd zonder problemen.( met uitzondering van een paar keer dat ziggo aan de site aan het sleutelen was)
Ik neem aan dat je weet dat het eerste gedeelte van je e-mailadres je gebruikersnaam is.:roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, per e-mail was inderdaad gemakkelijk maar zij hebben er kennelijk voor gekozen om dat per post te doen. Wat mij betreft niets mis mee.
Per post is mij ook prima, als ik maar een overzicht heb he.
Als ik hier bijvoorbeeld de verhalen lees wat betreft de mobiele telefoon afrekeningen.:roll:

Ik neem aan dat je weet dat het eerste gedeelte van je e-mailadres je gebruikersnaam is.:roll:
Jazeker, dat is mij bekend.

Webmail - [email protected] / wachtwoord -> werkt! :wink:
MijnZiggo - gebruikersnaam / wachtwoord -> werkt niet! :?
 
Webmail - [email protected] / wachtwoord -> werkt! :wink:
MijnZiggo - gebruikersnaam / wachtwoord -> werkt niet! :?
Heb je ooit geprobeerd je inlognaam te activeren/wijzigen of te registreren ?
Misschien heb je dus het 'default' "gebruikersnaam" password gewijzigd zonder dat je dat in de gaten had.

Werkt 'wachtwoord wijzigen' ook niet?

Alternatief misschien? :
Je kunt proberen opnieuw te registeren, daarvoor moet je je klantnummer en je gegevens invoeren en kun je zelf een login-naam bedenken. Je kunt probreren je 'gebruikersnaam' daarvoor te gebruiken, maar grote kans dat die niet meer gebruikt kan worden. Probeer dan een nieuwe naam.

Anders moet je de klantenservice bellen als het helemaal niet lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan