• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De zeer slechte helpdesk van ziggo

  • Onderwerp starter rinie-13
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rinie-13

:evil:Ik heb een probleem met de router (is een Netgear) en kan niet meer interneten heb geen verbinding.
Bel naar de helpdeskmaar die zegt meteen dan moet je niet bij ons zijn maar bij netgear, bel naar netgear, maar die zegt je moet niet bij ons zijn maar bij Ziggo, daar ziggo de software van de router heeft aan gepast, dus bel helpdesk ziggo maar weer zeggen ze, je moet niet bij ons zijn, als ik dan aangeef wat netgear zeg, zeggen ze dat ik dan maar naar de winkel moet gaan en een nieuwe router kopen. Wat is dit voor een helpdesk?

Klacht-2 door boven staand probleem heb ik mijn C\:Schijf geformatteerd in de hoop dat alles is vernieuwd het weer zal werken, maar dat was ijdele hoop. Maar hier door ontstond wel weer een nieuw probleem, outlook express haalt of kan geen berichten op halen die blijven staan in de inbox van webmail. Maar wat heel vreemd is dat de spam mail o.a free lotto wel door komt, en de mail van familie/vrienden/ en kennissen blijft staan op de site van ziggo. ook hier van zeg de helpdesk dat ze me niet kunnen helpen omdat het hun probleem niet is en verwijzen ze ze me door naar microsoft die heeft mijn computer getest en alles was in orde er was geen probleem met het programma, dus maar weer naar de helpdesk van ziggo gebeld die werden boos en zeiden dat ze me door konden verbinden met de afdeling waar ik mijn abonnement kon opzeggen, dus weer de vraag wat voor een helpdesk is dit?

Ook had ik een nieuw e-mail adres aangevraagd omdat ik zoveel spam kreeg, dat kreeg ik maar wel inclusief alle spam over een paar jaar in totaal meer dan 600 berichten en die kwamen allemaal binnen op mijn nieuwe e-mail adres en was ik terug bij af en krijg nog steeds veel spam

Word het geen tijd om het geen U roep op reclames ook waar te maken?:?:
 
Ze kunnen antwoordt geven op standaard vragen
echter bij moeilijke vragen dan ligt de storing meestal
bij de klant en willen ze gewoon niet hun verantwoording nemen :cry: , achteraf zie je wel op de website een vermelding dat er een storing is geweest in die regio :rolleyes:
 
Dit is iets wat helaas niet alleen bij de helpdesk van ziggo ligt. Ben zelf bij een paar in training of werkzaam geweest en hetgene waar meestal het op uit draait is dat je om kunt gaan met een belscript.

Gaat het om iets anders dan wat erin staat dan behoor je of naar iemand anders door te zetten of je bent aan de goden overgeleverd als het ware.

Hoe vaak is het niet zo wanneer je boos wordt of iets dergelijks met een zeer goede reden dat ze zich persoonlijk aangevallen voelen ? 7 van de 10 keer op zijn minst ?

Het merendeel houdt gewoon braaf zijn handje op aan het einde van de maand maar verantwoordelijkheid cq loyaliteit schuwen we want dan moeten we harder werken.

Met wat ik zeg schiet je / u niks op maar helaas is het de wereld waar we inleven in dit land en je / u bent niet alleen die dit soort dingen geregeld tegenkomt. Sterker nog het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn.

Misschien wel een opkikkertje in deze is dat de OPTA de monopoly positie van providers onveilig gesteld heeft en concurrentie aan het bevorderen is.
Wat houdt het in ? ELKE provider kan nu op ELKE regio zitten waar eerst alleen Ziggo of UPC provider was bv.

Niet verbazend ook dat Ziggo en UPC met zeer veel protest er akkoord mee zijn gegaan toen ze voor de rechter werden gesleept om proberen het tegen te houden.
 
In dat geval had u beter moeten weten: Ziggo medewerkers werken niet met een belscript.

Dit is iets wat helaas niet alleen bij de helpdesk van ziggo ligt. Ben zelf bij een paar in training of werkzaam geweest en hetgene waar meestal het op uit draait is dat je om kunt gaan met een belscript.
 
Dit zou inhouden dat alles maar dan ook echt alles een kwestie van kennis is bij Ziggo medewerkers ? hmmm vandaar alle problemen. :schater:
 
:evil:Ik heb een probleem met de router (is een Netgear) en kan niet meer interneten heb geen verbinding.
Bel naar de helpdeskmaar die zegt meteen dan moet je niet bij ons zijn maar bij netgear, bel naar netgear, maar die zegt je moet niet bij ons zijn maar bij ziggo, daar ziggo de software van de router heeft aan gepast, dus bel helpdesk ziggo maar weer zeggen ze, je moet niet bij ons zijn, als ik dan aangeef wat netgear zeg, zeggen ze dat ik dan maar naar de winkel moet gaan en een nieuwe router kopen. Wat is dit voor een helpdesk?

Klacht-2 door boven staand probleem heb ik mijn C\:Schijf geformatteerd in de hoop dat alles is vernieuwd het weer zal werken, maar dat was ijdele hoop. Maar hier door ontstond wel weer een nieuw probleem, outlook express haalt of kan geen berichten op halen die blijven staan in de inbox van webmail. Maar wat heel vreemd is dat de spam mail o.a free lotto wel door komt, en de mail van familie/vrienden/ en kennissen blijft staan op de site van ziggo. ook hier van zeg de helpdesk dat ze me niet kunnen helpen omdat het hun probleem niet is en verwijzen ze ze me door naar microsoft die heeft mijn computer getest en alles was in orde er was geen probleem met het programma, dus maar weer naar de helpdesk van ziggo gebeld die werden boos en zeiden dat ze me door konden verbinden met de afdeling waar ik mijn abonnement kon opzeggen, dus weer de vraag wat voor een helpdesk is dit?

Ook had ik een nieuw e-mail adres aangevraagd omdat ik zoveel spam kreeg, dat kreeg ik maar wel inclusief alle spam over een paar jaar in totaal meer dan 600 berichten en die kwamen allemaal binnen op mijn nieuwe e-mail adres en was ik terug bij af en krijg nog steeds veel spam

Word het geen tijd om het geen U roep op reclames ook waar te maken?:?:

Email adres kan je zelf nieuwe aanmaken via mijnziggo.

Als je niet weet hoe stuur me ff een PB

Wat is je probleem precies met de netgear router mischien kunnen wij je hier helpen

Geef bv ff type router door zoeken we ff de handleiding erbij

Vaak is het een kleine misconfiguratie waardoor het fout gaat.
 
In dat geval had u beter moeten weten: Ziggo medewerkers werken niet met een belscript.

Ok maar de werkwijze is bijna het zelfde , ik
bel alleen Ziggo als het echt noodzakelijk is
en probeer eerst zelf van alles om de storing
te verhelpen echter
mijn ouders kunnen dit niet en hebben daar ook geen
verstand van en er wordt verteld dat het aan hun computer
ligt en niet aan het netwerk van Ziggo en ja wat moet je dan ,
Ziggo is een dienstverlenend bedrijft maar doen dit
tot nu toe zeer matig tot slecht en vooral voor mensen die
minder kennis hebben van computers zijn hiervan de dupe.
 
Dit zou inhouden dat alles maar dan ook echt alles een kwestie van kennis is bij Ziggo medewerkers ? hmmm vandaar alle problemen. :schater:

De kennis is er bij Ziggo maar ja met een kapitein die niet weet hoe zijn schip werkt kom je niet ver en vind je het
ook niet leuk als andere schepen in je vaarwater komen
met een kapitein die meer verstand van zaken heeft :rolleyes:
 
:evil:Ik heb een probleem met de router (is een Netgear) en kan niet meer interneten heb geen verbinding.
Bel naar de helpdeskmaar die zegt meteen dan moet je niet bij ons zijn maar bij netgear, bel naar netgear, maar die zegt je moet niet bij ons zijn maar bij ziggo, daar ziggo de software van de router heeft aan gepast, dus bel helpdesk ziggo maar weer zeggen ze, je moet niet bij ons zijn, als ik dan aangeef wat netgear zeg, zeggen ze dat ik dan maar naar de winkel moet gaan en een nieuwe router kopen. Wat is dit voor een helpdesk?

Klacht-2 door boven staand probleem heb ik mijn C\:Schijf geformatteerd in de hoop dat alles is vernieuwd het weer zal werken, maar dat was ijdele hoop. Maar hier door ontstond wel weer een nieuw probleem, outlook express haalt of kan geen berichten op halen die blijven staan in de inbox van webmail. Maar wat heel vreemd is dat de spam mail o.a free lotto wel door komt, en de mail van familie/vrienden/ en kennissen blijft staan op de site van ziggo. ook hier van zeg de helpdesk dat ze me niet kunnen helpen omdat het hun probleem niet is en verwijzen ze ze me door naar microsoft die heeft mijn computer getest en alles was in orde er was geen probleem met het programma, dus maar weer naar de helpdesk van ziggo gebeld die werden boos en zeiden dat ze me door konden verbinden met de afdeling waar ik mijn abonnement kon opzeggen, dus weer de vraag wat voor een helpdesk is dit?

Ook had ik een nieuw e-mail adres aangevraagd omdat ik zoveel spam kreeg, dat kreeg ik maar wel inclusief alle spam over een paar jaar in totaal meer dan 600 berichten en die kwamen allemaal binnen op mijn nieuwe e-mail adres en was ik terug bij af en krijg nog steeds veel spam

Word het geen tijd om het geen U roep op reclames ook waar te maken?:?:
had ook een probleem met de router(netgear) en heb het opgelost door het ziggo help programma wat je kunt downloaden via ze ziggo side. werkt alles weer goed nu.:applause::applause: ziggo thuishelp bedoel ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan