• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

  • Onderwerp starter exroosje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Opnemen en weergeven

Met de siemens kan door de "fix" weer worden opgenomen en weergegeven, maar wanneer er een niet "gefixte" kaart in zit of de schijf op een andere siemens zonder "gefixte" kaart wordt aangesloten kan er niet worden afgespeeld en ook niet op de PC. Ik denk dat er "gewoon" encrypted wordt opgenomen en weergegeven.
 
Met de siemens kan door de "fix" weer worden opgenomen en weergegeven, maar wanneer er een niet "gefixte" kaart in zit of de schijf op een andere siemens zonder "gefixte" kaart wordt aangesloten kan er niet worden afgespeeld en ook niet op de PC. Ik denk dat er "gewoon" encrypted wordt opgenomen en weergegeven.


:evil: kssst, naar je eigen forum. Dit is voor de Cisco
 
Het is nog niet bekend wanneer het probleem is opgelost.

Maar voor de duidelijkheid, er was gisteren een fix verwacht van CA en die is nog niet gekomen. Nu is het opeens niet zeker of deze uberhaupt komt. Wat wordt er concreet op dit moment gedaan om dit :censored: probleem op te lossen???????

In hoeverre is het voor een bedrijf in zijn algemeenheid acceptabel dat een oplossing, voor een door het bedrijf zelf gecreerd probleem, al 9 dagen op zich laat wachten? Is er iemand bij Ziggo die hier wakker van ligt? Of denkt men, we lossen het wel op en is het niet deze week, dan volgende week. En is het niet deze maand, dan volgende maand et cetera.....?

Samenvattend, het is onbegrijpelijk en onacceptabel dat dit al zo lang duurt, wanneer gaat men dit bij Ziggo begrijpen :giveup::giveup::giveup:???? En belangrijker: Wanneer lossen jullie die eindelijk eens op :confused:
 
Ik wacht morgen nog eens af en ga dan eens kijken wat ze op het forum van kassa vinden. Ik vind het bijzonder lang duren.
 
Dat het te lang duurt is natuurlijk helder. Dat er binnen Ziggo een paar mensen hard in werken geloof ik daarentegen ook wel.

Maar ik ben inmiddels vooral benieuwd of Ziggo voor de gedupeerden een vorm van Wiedergutmachung overweegt.
 
Dat het te lang duurt is natuurlijk helder. Dat er binnen Ziggo een paar mensen hard in werken geloof ik daarentegen ook wel.

Maar ik ben inmiddels vooral benieuwd of Ziggo voor de gedupeerden een vorm van Wiedergutmachung overweegt.

Ik vind het bijzonder sympathiek dat je gelooft dat er bij Ziggo een paar mensen hard aan werken, ik zou alleen niet weten waar ik dat op moet baseren. Misschien omdat ze niet communiceren dat je ervan uitgaat dat ze dat niet doen omdat ze zo hard werken..... ik zou het anders niet weten. Het is op zijn zachts gezegd teleurstellend dat het al 9 dagen duurt.
 
Digitale kabeltelevisie

Ik snap zeer goed dat bovenstaande een lastige en tijdrovende klus is, maar dat is een gevolg van de keuze die gemaakt is. Ziggo doet ongetwijfeld zijn uiterste best om de problemen van een groep PVR bezitters op te lossen, maar als er niet beter getest gaat worden houd ik mijn hart vast voor de toekomst. Minder complex zal CA niet worden in de toekomst.
:giveup:
Als complex betekent dat Ziggo de storingen niet snel kan oplossen zitten ze op de verkeerde weg. Klanten gaan dan ook weg n.l., met alle gevolgen voor Ziggo. Misschien toch minder complexe systematiek en snellere service en goede ondersteuning, daar maak je mensen blij mee.

Met analoge televisie hadden we met veel goedkopere DVD/HD-recorders niet van dit soort problemen en toch veel meer mogelijkheden.
Geef ons een digitaal (HD)signaal met behoud van mogelijkheden, dat is pas vooruitgang!
 
Maar ik ben inmiddels vooral benieuwd of Ziggo voor de gedupeerden een vorm van Wiedergutmachung overweegt.

Hoe stel je je dat voor.
Het afnemen van de zenders waar een probleem met opnemen is, is gratis. Je kunt de zenders bekijken, alleen niet opnemen. Heb jij een opnamegarantie van Ziggo gekregen toen je de Cisco kocht. Ik niet.

Even filosoferen: hoeveel Wiedergutmachung moet Ziggo dan geven. Hoe moeten ze het nadeel dat je hebt ondervonden bepalen.
Ik neem bijna alleen film1 HD en dat werkt.
Maar als ik wel van de vrije kanalen had willen opnemen, hoe groot is dan mijn nadeel.
Hierboven heeft iemand een 2-jarig kind waarvoor sesamstraat niet opgenomen kan worden. Hoe groot is daarbij het nadeel.
 
Ik vind het bijzonder sympathiek dat je gelooft dat er bij Ziggo een paar mensen hard aan werken, ik zou alleen niet weten waar ik dat op moet baseren. Misschien omdat ze niet communiceren dat je ervan uitgaat dat ze dat niet doen omdat ze zo hard werken..... ik zou het anders niet weten. Het is op zijn zachts gezegd teleurstellend dat het al 9 dagen duurt.

Het is ronduit kilo utrecht tango dat dit al zo lang duurt. Maar niets dat wij hier doen, behalve het voeden van relevante details aan die anderhalve Ziggo-medewerker die deze thread actief volgt, heeft invloed op de uitkomst. Ik heb dus geen zin om met modder te gooien. Sowieso niet, maar te meer daar het niets uithaalt niet.

Wat me daarenboven bijzonder boeit is hoe ze denken te gaan compenseren dat hun dienst niet aan de verwachtingen voldaan heeft. Financiële tegemoetkoming? Paar maandjes pluspakket?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan