• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer gaan de snelheden weer is omhoog ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
CeeS zei:
Hangt van je merk modem af, als je een nieuw type surfboard hebt hoef je geen nieuw modem, bij een oude future of een oud type motorola wel.
Als je een Surfboard 5100 hebt zit het wel goed. Als je het zeker wilt weten moet je even het type-modem opzoeken en opgeven hier.
Ik heb al een verhoging :p,
na 2 jaar gezeurt te hebben dat mijn modem(futura) niet goed was,
en MK maar beweren dat dat probleem aan mijn kant zat,
heb ik nu, dankzij power-bundel, een nieuw combinatie modem,
en nu kan ik wel met volle snelheid downloaden, ipv met 450kbps gemiddeld
en meest belangrijk geen 0 speed dips meer, elke minuut een paar keer...
wat behoorlijk lastig was als je betatest en de server moet re-syncing,
dan vlieg je toch mooi de struiken in met je GT kar :(
 
Nou, is er al wat meer nieuws of meer "geruchten" op de gangen van multikabel??? :-)
 
Ik had begrepen dat per 1 augustus de prijsverlaging ingezet zou worden. De voorgaande keren dat er snelheidsverhogingen of prijsverlagingen kwamen wachtte MK ook een tijd met het naar buiten brengen van dit nieuws. Maar goed, 1 augustus is nog een week, dus het zal eerdaags wel een keer op de nieuwspagina gaan verschijnen.

PS: Hoi! (eerste forum post voor moi ;)).
 
Hoi, welkom op het forum :-)

Maar idd ik hoop dat we eerdaags wat te horen krijgen, anders de moderators toch wel ofzo ? :P
 
Hoe zeker was dat nieuws bericht??? Het is vrijdag en het is dinsdag al augustus....
 
jochem zei:
Hoe zeker was dat nieuws bericht??? Het is vrijdag en het is dinsdag al augustus....

Heel zeker, kreeg vandaag de mail met prijsverlaging binnen voor X-Tra

mk.jpg
 
Zijn er al mensen met een Xlerate-abo die één of andere aanbieding hebben gekregen n.a.v. bovenstaande prijsverlaging. Lijkt me t.o.v. Xlerate-abo's wel zo eerlijk.
 
hey ik heb al abbo ge-upgrade... :D eigenlijk met de intentie dat het minimaal wel een paar dagen zou duren maar toen deed ik het via de service site en stond er dat het binnen 1 uur al in werking gesdteld zal worden LOL :D
Naja 2.52 mb p/s :D en 216 kb/s upload.... upload hoort toch eigenlijk 240 te zijn???

Maja VERY NICE :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan