• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het grote Z3i topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij staat daar dezelfde waarde als jij aangeeft, ik heb echter een 10Mbit abbo, zit nogal wat verschil tussen. Wat daar staat is niet evenredig gerelateerd aan de ingestelde snelheid in het modem. De snelheid van het modem word middels een modemprofiel geregeld, welke middels een bootfile in het modem word gezet.

Ah okej. Mijn fout heb je eerdere bericht verkeerd begrepen:oops:.
 
Mensen die een motorola modem hebben kunnen zien dat de snelheid op 24500000 bps (24,5Mbps) staat.

Loopback Enabled Up 0.000
Ethernet CPE Interface Enabled Up 100.000
Interface Enabled Up 0.000
Downstream Interface Enabled Up 55.616
Upstream Interface Enabled Up15.360
USB CPE InterfaceEnabled Up 12.000
PacketCable Embedded Interface Enabled Up 0.000

oh en bij de mijne staat dit er in Mbps ;)
 
192.168.100.1

admin
motorola

invullen dan interface staat wat ik net invulde

alleen op moment kom ik niet boven de 10 Mbit uit pff zijn bezig ermee ?
ik merk dat me ping 0 is opmoment bij alkmaar

newserver download nog steeds wel met 2.9 MiB/s leuk
 
Ik weet hoe ik moet inloggen in mijn modem, dat was mijn vraag niet ;)

Ik vroeg me af waar ik het volgende kan vinden:

Dit had ik gelezen op Tweakers. Ik heb zelf namelijk geen motorola! Ik heb eens scientific atlanta webstar en daar schijnt het ook zichtbaar te zijn.
 
Ik weet het niet zeker, maar denk dat dit geld voor de nieuwsserver van Ziggo. Payservers horen hier volgens mij niet bij.
Als je een unlimited abo hebt bij een payserver, zou het natuurlijk vervelend zijn als Ziggo hier overheen komt met een beperking.
Zou inderdaad vervelend zijn, maar zo staat het er. Niet dat het mij uitmaakt, 20Mbit is mij snel genoeg met 'alles in 1 extra'.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
 
Als ziggo zijn omzet wil behouden lijkt het me verstandig dat ze de snelheden op z3i niet gaan cappen op payservers.

Ik betaal momenteel € 96,- voor Z3i, telefonie, analoge tv en tv-digitaal totaal.

Als ze mijn downloadsnelheid van de nieuwsservers gaan beperken, heeft deze snelle internetverbinding geen enkel nut meer voor mij.

Dan kan ik net zo goed Alles in 1 Extra pakken. De Upload is hetzelfde. Die is wel belangrijk voor mij.

Dan kom ik uit op: Alles in 1 € 64,- + tv-digitaal totaal € 9,95
totaal: € 74,-

Verschil: € 22,- per maand.

Ik denk dat de meeste Z3i gebruikers gebruik maken van usenet, en zullen ook zij waarschijnlijk gaan overstappen naar Alles in 1.
Dat gaat Ziggo in de beurs voelen. Of ze willen misschien af van de losse internet-abonnementen, dat zou ook nog kunnen.

Ik hoop dat Ziggo zich realiseerd dat ze Z3i gebruikers niet moeten gaan beperken op usenet-bandbreedte.

Wie gebruikt anders die snelheden.

Streamen? Yeah right.
Gamen? :?
downloaden? De meeste servers wereldwijd geven echt geen 30mb/s.

Wat is de bedoeling?
 
Ik hoop dat Ziggo zich realiseerd dat ze Z3i gebruikers niet moeten gaan beperken op usenet-bandbreedte.

Wie gebruikt anders die snelheden.

Streamen? Yeah right.
Gamen? :?
downloaden? De meeste servers wereldwijd geven echt geen 30mb/s.
Hele dag blu-rays (of 1080p encodes) downloaden van bittorrent
 
volgens mij haal je met bittorrent die snelheden niet. toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan