• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe software (v17) beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag thuis gekomen van me vakantie,
en meteen geprobeerd.
reset via het knopje achter het apparaat.
fabriek instellingen geladen.
Frequentie - Netwerk ID ingevuld en toen kon ik de update uitvoeren
heb nu:
PXCIR 1.00.17 (18 JUL 2008)
LaadProgramma 3.211
ben benieuwd.
thnx allemaal
 
Al meer duidelijk over de versie welke medio september zou uitkomen? Is dit nog steeds de planning? (niet dat ik nu problemen ondervind, maar ben benieuwd) alvast dank voor de reactie.:wink:
 
Hallo,

Ik heb de Humax nu geupdate naar de laatste versie 1.00.17.
Verder nog niets geks aan de hand behalve dan dat mijn afstandsbediening ineens slechter werkt, ook als ik er vlak voor sta.
Heb ook al nieuwe batterij geprobeerd.
Iemand enig idee?

Greetzz
Marc

edit: Ik las net ergens anders dat er zo'n mooi stukje folie aan de voorkant over het display zit, heb ik verwijderd en de afstandsbediening lijkt nu wel weer normaal te werken.:oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Nog even 2 dingen in V17:
- als je via de 9200 teletekst opvraagd dan krijg je dat keurig in beeld, maar als je de CH+/Page+ toets gebruikt op de afstandbediening dan krijg je niet de volgende pagina maar de volgende zender. (Wellicht al eerder beschreven maar met zoeken in het forum kon ik er geen referentie van vinden)
- het PIP beeldje bij 'EPG' e.d. functies geeft de verkeerde aspect ration bij een 16:9 uitzending, geen groot probleem maar ziet er zo raar uit :wink:

Vrijdag was er een stop gesprongen en de 9200 stond tot 21:00 zonder stroom. Dat het programma om 20:00 niet is opgenomen is duidelijk maar een programma dat na 21:00 start zou toch gewoon opgenomen moeten worden?? Het programma stond nog wel gewoon in de timer. Daarna werkte het wel weer goed, de geplande programma's worden gewoon opgenomen.
 
Hallo Anoniem Al meer duidelijkheid in de laatste update op de Humax? Alvast bedankt

ja, is door irdeto niet goedgekeurd. We moeten nog bekijken wat de issues zijn en of dit reden moet zijn om de software niet aan te bieden.
 
nog geen update

Ik heb net gekeken maar er staat nog geen update ik woon in alphen ad rijn u
ik kijk van de week nog eens.
ja, is door irdeto niet goedgekeurd. We moeten nog bekijken wat de issues zijn en of dit reden moet zijn om de software niet aan te bieden.
 
Je hoeft niet voordurend te kijken, want ik meld jullie zodra de software op het netwerk beschikbaar is. Vooralsnog hebben we nog geen besluit genomen.


Ik heb net gekeken maar er staat nog geen update ik woon in alphen ad rijn u
ik kijk van de week nog eens.
 
Beloofd voor september 2008 en nu is de nieuwe software er nog niet!!:roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan