• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Superoplage Veronica Magazine week 35

  • Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinnie-terranova

Veronica Magazine komt in week 35 met een superoplage verspreid onder vier miljoen huishoudens. In dit nummer (de week van 30 augustus tot en met 5 september) staat alles in het teken van de start van het nieuwe tv-seizoen. Dit meldt Adformatie


Lees het volledige artikel op onderstaande link:

https://www.radiovisie.eu/nl/nieuws.rvsp?art=00076044
 
Ik denk niet zo veel..... je krijgt gewoon 1x gratis de veronica gids als je Ziggo abbonee bent......
 
Ik denk niet zo veel..... je krijgt gewoon 1x gratis de veronica gids als je ziggo abbonee bent......

Ik kan me niet herinneren dat ik Ziggo toestemming gegeven heb om mijn adresgegevens te gebruiken voor commerciele doeleinden? Dus als dat uit naam van Ziggo gebeurt hebben ze een probleem...

Posted via Mobile Device
 
Denk dat het gewoon huis aan huis is in het Ziggo gebied zonder adres sticker erop.
 
Ik kan me niet herinneren dat ik Ziggo toestemming gegeven heb om mijn adresgegevens te gebruiken voor commerciele doeleinden? Dus als dat uit naam van Ziggo gebeurt hebben ze een probleem...
Helaas... Citaten uit de Algemene Voorwaarden Televisie (waar de actie van Veronica grotendeels betrekking op heeft).

2. Ziggo heeft bij het College Bescherming Persoonsgegevens melding gedaan van de persoonsgegevens die worden verwerkt en de doelen waarvoor deze persoonsgegevens worden verwerkt. Deze doelen zijn, samengevat:
- levering van diensten via netwerken;
- het berekenen, vastleggen en innen van eenmalige en terugkerende kosten voor geleverde diensten, waaronder begrepen het in handen van derden stellen van vorderingen alsmede andere activiteiten van intern beheer;
- direct marketing, het verzenden of bezorgen van de publicaties die op de diensten van Ziggo betrekking hebben en andere informatie ten behoeve van abonnees;
- onderhoud en beheer van het netwerk, risicobeperking, servicegerichte activiteiten, klantbenadering en marktonderzoek; en
- verzenden van mondelinge, schriftelijke en elektronische boodschappen.

3. Ziggo neemt de redelijkerwijs mogelijke technische en organisatorische maatregelen ten behoeve van de beveiliging van haar Netwerken en in haar bezit zijnde persoonsgegevens rekening houdend met de aard van de risico's, de stand van de techniek en de kosten van implementatie van deze maatregelen.

Alsmede punt 4:​

4. De persoons- en verkeersgegevens van de Klant kunnen door Ziggo worden gebruikt voor de in het derde lid van dit artikel bedoelde doelen, tenzij de Klant Ziggo te kennen geeft daartegen bezwaar te hebben. Bij de verwerking van de persoons- en verkeersgegevens van de Klant wordt rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren van de Klant.

Kort samengevat, je geeft standaard toestemming voor deze dingen en je zult bezwaar moeten aantekenen mocht je deze dingen niet willen.

Eerst lezen dan zeggen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan me niet herinneren dat ik Ziggo toestemming gegeven heb om mijn adresgegevens te gebruiken voor commerciele doeleinden? Dus als dat uit naam van Ziggo gebeurt hebben ze een probleem...

Posted via Mobile Device

Volgens mij heb je dat wel... via het ondertekenen van het contract en de algemene voorwaarden... zoiets staat me althans bij.
 
Ik kan me niet herinneren dat ik Ziggo toestemming gegeven heb om mijn adresgegevens te gebruiken voor commerciele doeleinden? Dus als dat uit naam van Ziggo gebeurt hebben ze een probleem...

Posted via Mobile Device


Ze kunnen je gegevens aan derden verschaffen, maar als ze de gids in naam van ziggo versturen is er zoiezo niks aan de hand.

Maar wat waar een probleem hebben ze dan volgens jou?
 
Ziggo doet je iets cadeau en jij gaat stennis maken ? Beetje vreemd.

Bovendien kan het ook zijn dat Ziggo e.e.a. zelf vestuurd of dat bijna ieder huishouden in Nederland dit blad krijgt (gebeurde ook bij het EK Voetbal)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan