• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terug gebeld door Webcare

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Boontje

Hallo Allemaal,

7 weken geleden overstap van losse abbo's naar alles in 1 plus aangevraagd.
Ik hoede alleen een digitale ontvanger die ik binnen 10 werkdagen zou krijgen.
De hogere snelheid zou in Juli ingaan.
2 weken later niets, zelfs gegevens zoek.
Opnieuw aangevraagd. levertijd 2 weken.
2 weken later: niets. Druk duurt nog maximaal 2 weken.
2 weken later juist ja, niets. Oh die digitale ontvanger krijgt u pas als alles overgezet is. Een vriend van me had gelijk met mij besteld en had alles al 2 weken in huis......... Moest maar een klacht sturen naar [email protected]
Klacht gestuurd, automatisch antwoord reactie volgt binnen 10 dagen..
Hier gelezen dat ik ook kon mailen naar [email protected] (titel: webcare)
Werd terug gebeld met excuses: Digitale ontvanger werd vandaag met spoed besteld en dan zou ik hem volgende week moeten hebben. De snelheid omhoog kan nog wel ff gaan duren. Volgens hem word half juli hieraan gestart en is alles pas klaar 2de week van september. Oké balen , maar alles werkt wel goed zoals gewoonlijk! Omdat het overzetten zo lang duurt loop ik al 2 maanden mijn voordeel mis. Daarom krijg ik een maand lang gratis internet. Word verrekend. Netjes, toch. Daarna ontving ik ook nog een E-mail dat er een bloemetje bezorgd word. Ook erg netjes.
Dus Ziggo schijnt toch te luisteren als je maar volhoud.

Groet,

Rob
 
Omdat het overzetten zo lang duurt loop ik al 2 maanden mijn voordeel mis. Daarom krijg ik een maand lang gratis internet. Word verrekend. Netjes, toch. Daarna ontving ik ook nog een E-mail dat er een bloemetje bezorgd word. Ook erg netjes.
Dus Ziggo schijnt toch te luisteren als je maar volhoud.
Wij hebben een ander aanbod gekregen en hier ook gebruik van gemaakt, daarmee verviel het aanbod van een maand gratis Alles in 1 Extra maar ja, dat boeit dan ook niet meer hehe. Alles is in gang gekomen via dit forum en daar wil ik iedereen wel een beetje voor bedanken die er iets voor heeft moeten doen :D
 
Webcare

Dan ga ik ook maar weer eens klagen. E is blijkbaar sprake van willekeur afhankelijk van de medewerker.
Ik ben ruim 6 weken bezig geweest en de laatste informatie die ik heb gekregen wordt mijn snelheid pas in September aangepast. De enige reden voor mij om Ziggo Alles in 1 te bestellen was de hogere snelheid. Telefonie heb ik niet eens aangesloten.
Het zou wel zo redelijk zijn als Ziggo alle klanten die de eerste maanden niet de beloofde snelheid krijgen (voor zover ik weet geldt dat voor alle @Home klanten) een maand gratis internet zouden geven.


...Klacht ingediend, ben benieuwd.
Ik heb ze laten weten dat naar mijn idee een compensatie voor alle betrokken klanten wel zo redelijk is en niet alleen voor de klanten die klagen en een vriendelijke medewerker treffen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou wel zo redelijk zijn als Ziggo alle klanten die de eerste maanden niet de beloofde snelheid krijgen (voor zover ik weet geldt dat voor alle @Home klanten) een maand gratis internet zouden geven.
Maar als ik even iets mag zeggen...

Die snelheid is beloofd, termijn wordt steeds uitgesteld, maar ze leveren wel hun diensten waarvoor jij getekent hebt. Dus... Alles in 1 is even duur... In principe lijdt je er geen schade door. Puur hypothetisch bekeken...

Wij gaan binnenkort (als Alles in 1 Extra werkt) tijdelijk terug van 20Mb/s naar 12Mb/s... om dan vervolgens te moeten wachten op de verhoging naar 16Mb/s. Het is even niet anders. Er zijn werkelijk vele ergere dingen in de wereld. Die verhoging is niets meer of minder dan een geste vanuit de kabelboer. Ze hoeven het niet te doen ;)
 
Dan ga ik hier ook maar eens contact mee opnemen.
Heb ook zowat 6 weken geleden de overstap aangevraagd.
 
Dan ga ik hier ook maar eens contact mee opnemen.
Heb ook zowat 6 weken geleden de overstap aangevraagd.

Er zijn al vele posting, waarin gezegd wordt een brief te sturen naar de afdeling klachten in Utrecht.
Dit kan echter ook via het contactformlier.
Ziggo luistert en leest echt wel!
 
Er zijn al vele posting, waarin gezegd wordt een brief te sturen naar de afdeling klachten in Utrecht.
Dit kan echter ook via het contactformlier.
Ziggo luistert en leest echt wel!

Als op emails en het contactformulier niet wordt gereageerd of alleen een standaard antwoord met excuses wordt gestuurd heb ik er weinig vertrouwen in dat het sturen van een brief wel zinvol zou zijn.
Als ik het goed heb levert Ziggo internet en telefonie, vrij gebruikelijke communicatie middelen ondertussen. Maar om ze echt te bereiken moet je een brief sturen ?

Het lijkt erop dat velen ondertussen zo flauw zijn van het hele Ziggo verhaal dat men al tevreden is als alles werkt. Dat Ziggo beloften wat snelheden betreft maanden lang gewoon maar niet nakomt wordt al als normaal gezien.
Als ik maar de helft lever van wat ik heb verkocht kom ik daar ook niet mee weg, wat de oorzaak ook is. Ziggo denkt daar blijkbaar anders over.
Hoezo luisteren en lezen ?
 
Als op emails en het contactformulier niet wordt gereageerd of alleen een standaard antwoord met excuses wordt gestuurd heb ik er weinig vertrouwen in dat het sturen van een brief wel zinvol zou zijn.
Is er in uw geval nu wel of niet geantwoord?
Hoezo luisteren en lezen ?
Er wordt toch geantwoord en gecompenseerd?
(Zie de posting van Boontje)
 
Sorry, maar het lijkt me niet zo heel erg moeilijk te begrijpen.
Er is meerdere malen niet gereageerd en als er wel wordt gereageerd zijn het de standaard verhaaltjes met excuses.

Hoezo er wordt wel gecompenseerd ? Omdat iemand hier meldt dat hij een bloemetje en een maand gratis internet heeft gekregen ?
Daar staan honderden, duizenden of hoe veel het ook mogen zijn tegenover die iets hebben besteld wat ze voorlopig niet krijgen zonder enige compensatie.

Als ze bij Ziggo luisteren en lezen zouden ze niet wachten tot klanten klagen maar uit zichzelf komen met een compensatie.
Of nog beter, gewoon leveren wat ik heb besteld.
 
Er is meerdere malen niet gereageerd en als er wel wordt gereageerd zijn het de standaard verhaaltjes met excuses.
Heeft u nu wel, of geen antwoord gekregen?
Daar staan honderden, duizenden of hoe veel het ook mogen zijn tegenover die iets hebben besteld wat ze voorlopig niet krijgen zonder enige compensatie.
Honderden, duizenden???? niet zo maar getallen noemen als u dit niet kunt staven. Dit lijken wel gevolgtrekkingen van "
enquêtes" van de consumentenbond, die kloppen ook al niet.
(persoonlijke mening)
Als ze bij Ziggo luisteren en lezen zouden ze niet wachten tot klanten klagen maar uit zichzelf komen met een compensatie.
Uit hun zichzelf? Moet Ziggo op voorhand gaan compenseren voor een product wat gewoon geleverd wordt?
Of nog beter, gewoon leveren wat ik heb besteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan