• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

haperend beeld sommige zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tuma01

Hallo,

ik heb sinds 2 dagen nu digitale tv van Ziggo met een decoder van samsung DCB-B270R. Werkt allemaal prima in zoverre.

Alleen zijn er een aantal zenders die haperen bij mij, dan staan er aantal strepen door beeld en werkt de zender niet. Het gaat om rtl5, sbs6, rtl7, veronica en alle zenders van eredivisielive. Verder werken alle zenders prima. (de 1e dag werkten alle zenders wel prima)

Bij de zenders die goed werken ligt de signaalsterkte tussen de 60 en 70, kwaliteit is wel steeds 100%. (bij de bovengenoemde zenders die niet goed werken ligt sterkte tussen de 50% en 60% en kwaliteit steeds rond de 76%)

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? en hoe het op te lossen is? want ben van plan om abonnement op eredivisielive te nemen, maar dan moet het wel goed werken.

Ik heb de decoder op mijn slaapkamer aangesloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja heb ik ook alleen bij is het al een stuk erger geworden waar het beeld gewoon heel maal weg valt of dat alle zenders haperen,dus ik hoop dat iemand hier iets can op vinden.
 
Hallo,

ik heb sinds 2 dagen nu digitale tv van ziggo met een decoder van samsung DCB-B270R. Werkt allemaal prima in zoverre.

Alleen zijn er een aantal zenders die haperen bij mij, dan staan er aantal strepen door beeld en werkt de zender niet. Het gaat om rtl5, sbs6, rtl7, veronica en alle zenders van eredivisielive. Verder werken alle zenders prima. (de 1e dag werkten alle zenders wel prima)

Bij de zenders die goed werken ligt de signaalsterkte tussen de 60 en 70, kwaliteit is wel steeds 100%. (bij de bovengenoemde zenders die niet goed werken ligt sterkte tussen de 50% en 60% en kwaliteit steeds rond de 76%)

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? en hoe het op te lossen is? want ben van plan om abonnement op eredivisielive te nemen, maar dan moet het wel goed werken.

Ik heb de decoder op mijn slaapkamer aangesloten.
Ik heb het probleem ook, alleen op een andere transportstream (TFM-NL, MTV-Brand New. Rond 50% signaal, de andere allemaal 100%.
Binnenkort ga ik de hele binnenleiding nog maar eens bijlangs. Beginnend bij de connectoren en splitters.
 
Ik heb het probleem bij NEd1 2 en 3, deze vallen telkens weg, geen signaal geeft mijn samsung aan. Dit probleem heb ik sinds hij was vastgelopen in december. Ziggo gebeld, ja meneer dan moet u een versterker ertussen doen, wat een bullshit, als dat het probleem was dan had ik dat bij alle zenders moeten hebben, alleen bij Ned 1 2 en 3 heb ik onder de 50% signaal. Samsung gereset naar fabrieksinstellingen en frequenties opnieuw ingesteld, die staan goed. Nog steeds probleem. K*T ZIGGO
 
haperend beeld komt door sgnaal tekort.

Als je analoge beeld streperig of sneeuwerig is kan het probleem in de aanlevering van het signaal zitten. Als analoog goed is dan is er binnenshuis signaal verlies. als het binnenshuis zit dan kun je het beste stap voor stap gaan aansluiten om te kijken wanneer de storing zich voor gaat doen.
 
storingen dig tv

Ik heb last van blokkerige beeld en krakend geluid op tv west, MTV tv Gelderland, wat kan dat zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan