Google / SEO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik voeg 't wel toe dan. MrBlueSky heeft geen recht om deze gebruikersgroep te weren.

Check.

Die MrBlueSky heeft wel humor heeft ie de link naar deze site verwijderd onder het mom van quote:"Geen forums aub" als ie een beetje correct is dan moet ie die andere link ook verwijderen natuurlijk.
 
Die MrBlueSky heeft wel humor heeft ie de link naar deze site verwijderd onder het mom van quote:"Geen forums aub" als ie een beetje correct is dan moet ie die andere link ook verwijderen natuurlijk.
Correct, dit ook bij de bewerking (samenvatting) aangegeven.

Ik hoop dat hij niet kinderachtig is en de betreffende link laat staan, maar ik heb zo mijn twijfels.
 
Daarom zou hij ook gewoon beide fora's kunnen laten staan. Voor ieder wat wils, nu verwijdert hij beiden...

Hij zou ook kunnen verwijzen naar de homepage van de zigg-gebruikers vereniging, dat is geen forum (https://ziggo-gebruikers.nl)
(forum is daarvandaan wel aanklikbaar)

Als dat niet zou mogen, dan kan ik nog wel duizenden pagina's opnoemen die dan weg moeten (inclusief die van de topic-starter :shock: :? )

Overigens is de tekst op wikipedia wel wat achterhaald en heel erg eenzijdig. Als je het leest kun je bij Ziggo alleen een abonnement op klachten nemen. Welke internet snelheden en andere produkten er zijn wordt in het geheel niet genoemd.
 
Overigens is de tekst op wikipedia wel wat achterhaald en heel erg eenzijdig. Als je het leest kun je bij Ziggo alleen een abonnement op klachten nemen. Welke internet snelheden en andere produkten er zijn wordt in het geheel niet genoemd.

Wie voelt zich geroepen? (ben zelf niet zo'n wiki-vuller).
 
Ik kan morgen wel proberen om wat te gaan breien. Eerst dan maar hier ter overleg neerzetten, en na 'goedkeuring' dan maar de wiki met de informatie vullen.

Ik kan er inderdaad ook wel bijkomen dat de wiki momenteel nog niet helemaal voorzien is van de goede (relevante) informatie.

edit: ik ben wezen neuzen bij de andere providers, en me dunkt het dat Wikipedia enkel informatie over de provider verstrekt, en geen abonnementen etc. Dit kan op de externe link (naar ziggo.nl) weer bekeken worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
edit: ik ben wezen neuzen bij de andere providers, en me dunkt het dat Wikipedia enkel informatie over de provider verstrekt, en geen abonnementen etc. Dit kan op de externe link (naar ziggo.nl) weer bekeken worden.
En dus zou eventuele info die via een forum gegeven kan worden niet toegelaten worden. Echter een infopagina van een gebruikersvereniging lijkt mij weer wel kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan