• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beschikbaar of niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een oplossing bedoel je toch hoop ik. Dat mensen in het cogas gebied een alles-in-1 pakket kan nemen.

Helaas kan ik niet in details treden tot er een officiele berichtgeving komt. Wellicht dat iemand van Cogas of Ziggo eens kan reageren hier zodat iedereen op de hoogte is.
 
Helaas kan ik niet in details treden tot er een officiele berichtgeving komt. Wellicht dat iemand van Cogas of Ziggo eens kan reageren hier zodat iedereen op de hoogte is.
Je blijft wel herhalen dat er een oplossing is of komt, maar geeft geen details? Je belooft van alles in dit topic, maar kan je het ook waarmaken?
 
Helaas kan ik niet in details treden tot er een officiele berichtgeving komt. Wellicht dat iemand van Cogas of Ziggo eens kan reageren hier zodat iedereen op de hoogte is.

Ik geloof er niets van bor. Je wilt geen enkele onderbouwing geven... Dooie mus wellicht?

Gert.
 
Musseneitjes moet je heel voorzichtig behandelen. Je moet ze zeker niet in de lucht gooien. "Kijk eens wat ik hier heb !". Dan is het kapot nog voor het een musje kan worden. Moraal? Als je denkt zo'n eitje te zien liggen, blijf er dan vanaf en wacht rustig tot het is uitgebroed.
 
Musseneitjes moet je heel voorzichtig behandelen. Je moet ze zeker niet in de lucht gooien. "Kijk eens wat ik hier heb !". Dan is het kapot nog voor het een musje kan worden. Moraal? Als je denkt zo'n eitje te zien liggen, blijf er dan vanaf en wacht rustig tot het is uitgebroed.

Dan moeten we dat musseneitje maar met rust laten niet? De cogasklanten willen graag dat het uitkomt en een musje wordt. :?

Gert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan moeten we dat musseneitje maar met rust laten niet? De cogasklanten willen graag dat het uitkomt en een musje wordt. :?

Gert.

Dan moet je geduld hebben..... Nogmaals ik roep hier al op aan Ziggomedewerkers of Cogasmedewerkers om met een officieel statement te komen. Ik kan hier niet zo maar iets gaan roepen waardoor een der partijnen morgen onnodig wordt platgebeld.

Ik kan alleen zeggen dat ik van een belangrijk iemand te horen heb gekregen dat er binnenkort een oplossing komt en welke oplossing. Ik ga echter niet iets van de toren blazen terwijl er nog geen officieel bericht is. Met sommige informatie moet je nu eenmaal discreet omgaan.
 
Dan moet je geduld hebben..... Nogmaals ik roep hier al op aan Ziggomedewerkers of Cogasmedewerkers om met een officieel statement te komen. Ik kan hier niet zo maar iets gaan roepen waardoor een der partijnen morgen onnodig wordt platgebeld.

Ik kan alleen zeggen dat ik van een belangrijk iemand te horen heb gekregen dat er binnenkort een oplossing komt en welke oplossing. Ik ga echter niet iets van de toren blazen terwijl er nog geen officieel bericht is. Met sommige informatie moet je nu eenmaal discreet omgaan.

Waarom je zit je dit nu wel de hele tijd te roepen dan? Mij maakt het niet uit hoor of er een deal komt.

Gert.
 
Nogmaals ik roep hier al op aan Ziggomedewerkers of Cogasmedewerkers om met een officieel statement te komen.
Een van de afspraken op dit forum is dat Ziggo medewerkers nooit en te nimmer met een statement zullen komen namens dit bedrijf. Indien u een statement zou wensen, dan kunt u contact opnemen met onze persvoorlichters.
Ik kan alleen zeggen dat ik van een belangrijk iemand te horen heb gekregen dat er binnenkort een oplossing komt en welke oplossing. Ik ga echter niet iets van de toren blazen terwijl er nog geen officieel bericht is. Met sommige informatie moet je nu eenmaal discreet omgaan.
Echter, zover mijn kennis strekt zijn er geen gesprekken of onderhandelingen geweest. Mocht u "bron" andere informatie tot zijn beschikking hebben, dan zullen wij daar wel deelgenoot van worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan