• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik wil @ home terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij kost die telefoon gewoon 10ct en is het niet lokaal tarief. Heb vandaag 2 x !!!!! (1e keer werd de verbinding na 13 minuten wachten verbroken) in de wacht gestaan. En beide keren werd er gemeld dat dit nummer 10Ct / minuut koste.
 
ik wil @home terug

Ik kan mij ook in de vele klachten terug vinden. als je een klachtenformulier instuurd duurt het 4 weken voor je antwoord krijgt en dan wordt er ook nog de opmerking gemaakt"wij hebben geconstateerd dat u inmiddels ook de helpdesk gebeld hebt en dat u daar geholpen bent."
Niks geholpen, men kan ook op de helpdesk je gewoon geen oplossing bieden. Het is gewoon van :zoek het zelf maar uit. Mijn website kan ik niet meer behoorlijk aanpassen en ook mijn vragen omtrent Digitale TV blijven onbeantwoord. Als je belt dan mag je 17 minuten wachten...jaja aan mijn hoela..ik bedoel "kassa"
 
Volgens mij kost die telefoon gewoon 10ct en is het niet lokaal tarief. Heb vandaag 2 x !!!!! (1e keer werd de verbinding na 13 minuten wachten verbroken) in de wacht gestaan. En beide keren werd er gemeld dat dit nummer 10Ct / minuut koste.

Heb je een vraag, wens of probleem? Je kunt op verschillende manieren bij onze klantenservice terecht voor een antwoord of een oplossing.
Telefoon: 0900 - 1884 (lokaal tarief)

Volgens mij toch echt tegen lokaal tarief.

Net even als test naar het nummer gebeld, en er word toch echt vermeld dat het nummer tegen lokaal tarief is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan