• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

de virussanner Multikabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dikie

Hallo,
Ik ben net lid geworden omdat ik van jullie wil weten of een van jullie dit ook is overkomen???

Mijn buurvrouw heeft bij het installeren van Multikabel Internet Security een virus opgelopen de PC starten alleen maar op.
Volgens Multikabel ligt het niet aan de Multikabel Internet Security maar, nu heb ik de PC van haar gekocht helemaal weer goed kosten voor haar ruim 200 euro.
Ik heb ook de Multikabel Internet Security geinstalleert had een abonnement voor 3 PC,s { hij werkt trouwens uitstekend op me laptop}
En promt het zelde probleem dat is toch geen toeval ?
 
Johan,

Wat is het probleem precies, dat is me niet helemaal duidelijk.. Gaf de virusscanner een melding dat er een virus gevonden was? Start de computer helemaal niet meer op? Een kleine geschiedenis van wat er gebeurt is klaar misschien wat op.

Ook de kosten van ruim 200 euro snap ik niet zo goed. Voor 200 euro heb je zowat een nieuwe pc, het lijkt me niet dat een herinstallatie van windows 200 euro moet kosten. Wat koste 200 precies?

Als er een stelselmatig probleem is met de virusscanner van Multikabel, is het zaak om eerst de helpdesk te bellen. Doe vooral niets meer aan de laptop, anders wordt het lastig om het originele probleem te vinden. Wees voorzichtig met kleine computer winkeltjes, ook eenmanszaakjes deze kunnen meer schade dan goed doen. Deze draaien je zo een poot uit, voor een probleem wat er eigenlijk niet is of wat zo opgelost had kunnen worden.

Gegroet,

Thomas
 
Belangrijk is bij eigenlijk ieder beveiligingspakket dat de pc 100% schoon is van eventuele oude virusscanners.
Norton bijvoorbeeld deinstalleren via de softwarelijst is niet goed genoeg...
Check maar via google wat er allemaal nodig is om dergelijke programma's te verwijderen.
Gebeurd dit niet goed dan kunnen blauwe schermen en dergelijke inderdaad optreden.
Dat Multikabelinternet security ineens een virus zou bevatten lijkt me erg sterk, ik denk dat je het in bovenstaande probleem moet zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan