Overweeg je een grotere harddisk te plaatsen?


  • Totaal aantal stemmers
    519
  • Opiniepeiling gesloten .
Andere harddisk

Daarom gaat er zo snel mogelijk een Seagate pipeline in of een WD green choise.
 
harddisk update

Heb vandaag de originele disk er weer ingezet. De barracuda werdt wel heel heet. En met een externe schijf eraan gekoppeld is kopieren wel heel makkelijk. Ook het afspelen vanaf een Ext schijf gaat prima. Daarom gewoon de originele schijf gebruiken een een ext schijf voor het bewaren van opnames. En met een sata dockingstation kopieer je zo alle opnames van de verwisselde schijf weer terug naar de PVR.
 
Heb vandaag de originele disk er weer ingezet. De barracuda werdt wel heel heet. En met een externe schijf eraan gekoppeld is kopieren wel heel makkelijk. Ook het afspelen vanaf een Ext schijf gaat prima. Daarom gewoon de originele schijf gebruiken een een ext schijf voor het bewaren van opnames. En met een sata dockingstation kopieer je zo alle opnames van de verwisselde schijf weer terug naar de PVR.

Heb je nog steeds je originele schijf erin zitten of toch weer een grotere?
Dit omdat je eerst zo tevreden was maar laten niet meer vanwege de warmte.

Heb je toevallig al de green choise getest?
 
Ik heb net de Seagate pipeline 1TB besteld. Dan kan ik straks 3 keer zoveel opnemen en heb ik toch nog de originele schijf in de Humax, maar dan z'n grotere broer, zeg maar.:cool:
Het valt me alleen wel op dat deze schijf meer stroom verbruikt dan de originele schijf. En dat terwijl dit ook een zogenaamde "groene schijf" is, wat uit dezelfde serie komt.

Dat is deze: https://www.seagate.com/ww/v/index....cale=en-US&reqPage=Model&modelReqTab=Features

Hou ons svp op de hoogte. Ik krijg mijn Humax deze week binnen en wil ook graag direct een grotere HDD plaatsen.

Waar heb je hem besteld?
 
De originele heeft een 7200 toeren schijf.
Ik vind het wel gunstig dat het toerental lager is met dezelfde specificatie's als de originele schijf. Het voelt ook wel goed om nagenoeg dezelfde schijf te gebruiken, maar dan in een 1 TB versie. Dan voelt ie toch nog een beetje origineel. Alsof het de grotere broer is van de 5050c. :cool: {Zeg maar de 5050c Special Edition MK2 :cool:} :mrgreen:

Nu maar even afwachten wanneer TPG mijn nieuwe schijf komt brengen.:sleep:
 
Terug
Bovenaan