• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, ook toch nog last via opgenomen programma's. Rechtstreeks kijken nog niet sinds de laatste upgrade.
 
Eerste crash met V17 in 2 weken.

Gisteravond na 2 weken met V17 eerste crash. Er liep een EPG opname tot 20:10 en ik zat naar journaal van 20:00 te kijken toen om 20:09 of 20:10 de humax crashte. Na reboot stond de EPG opname tot 20:09 op disk.
 
nog geen reboot, wel vaker E30-4 Even geduld a.u.b na de update naar de nieuwe versie.
 
Humax restarts aan de lopende band.

Sinds twee weken een Humax iPVR-9200C in gebruik. Ondanks de uiterst plezierige functionaliteit restart het apparaat te pas en te onpas. Regelmatige patronen heb ik niet kunnen ontdekken. Ik heb het apparaat aangeschaft bij de Mediamarkt en wil hem deze week omruilen voor een Samsung o.i.d. want het forum geeft niet veel aanleiding om e.e.a. af te wachten.
 
Hallo,

Heb je de nieuwste software er al op gezet versie V17
Als dat zo is en het is nog dan inderdaad omruilen.

Groetjes Wil.
 
Ja, direct bij installatie de laatste firmware gedownload. Dit verliep zonder problemen. Wil wel graag een vergelijkbaar apparaat weer kopen; iemand suggesties voor merk en type?
 
de nieuwe humax ihdr5050-c heb je gelijk een high definition ontvanger
 
Hallo,
Zou iemand mijn probleem willen lezen onder het kopje "fout op harde schijf" ?
Lijkt dit erop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan