• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

(dagelijkse) gebruikershandleiding Cisco 8485DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mirandac

Hi, Gisteren de cisco 8485DVB HD PVR geinstalleerd. Mooi beeld! Maar eh, daarna de doos ondersteboven gekeerd maar geen "dagelijk gebruik handleiding" gevonden. Ik bedoel dus niet de handleiding om dat ding te installeren. :wink:
Op internet ook niets gevonden, op website Ziggo en concurrenten ook niet. Kan er iemand helpen? Heeft iemand die handleiding wel ontvangen? Hoe bedien je dat ding? Hoe stel je favorieten in? Kan je favorieten ook herindelen?
 
Hi, Gisteren de cisco 8485DVB HD PVR geinstalleerd. Mooi beeld! Maar eh, daarna de doos ondersteboven gekeerd maar geen "dagelijk gebruik handleiding" gevonden. Ik bedoel dus niet de handleiding om dat ding te installeren. :wink:
Op internet ook niets gevonden, op website ziggo en concurrenten ook niet. Kan er iemand helpen? Heeft iemand die handleiding wel ontvangen? Hoe bedien je dat ding? Hoe stel je favorieten in? Kan je favorieten ook herindelen?

Wat denk je er van om jouw leverancier (Ziggo?) hierover aan te spreken?
 
Klopt inderdaad. Er zit een zwart/wit boekje bij met de technische instellingen, dat is in orde en werkt. Het gaat mij dus om een handleiding over 't dagelijks gebruik, dus; hoe neem je op, hoe speel je af, hoe zet je de uitzending op pauze, hoe laat je 'm weer lopen. Hoe stel je favorieten in, kan je deze in volgorde aanpassen. Dat soort dingen.

oja, heb Ziggo overigens al gemaild, maar nog geen reaktie ontvangen.
 
Klopt inderdaad. Er zit een zwart/wit boekje bij met de technische instellingen, dat is in orde en werkt. Het gaat mij dus om een handleiding over 't dagelijks gebruik, dus; hoe neem je op, hoe speel je af, hoe zet je de uitzending op pauze, hoe laat je 'm weer lopen. Hoe stel je favorieten in, kan je deze in volgorde aanpassen. Dat soort dingen.

oja, heb Ziggo overigens al gemaild, maar nog geen reaktie ontvangen.
Hmmm, even gekeken, maar dat staat toch precies in die handleidingen 1 t/m 4 die hierboven werden genoemd?
Vreemd idd dat Ziggo daar geen hardcopy van meelevert. Te veel onderhevig aan wijzigingen?
 
Gebruiksaanwijzingen

Klopt inderdaad. Er zit een zwart/wit boekje bij met de technische instellingen, dat is in orde en werkt. Het gaat mij dus om een handleiding over 't dagelijks gebruik, dus; hoe neem je op, hoe speel je af, hoe zet je de uitzending op pauze, hoe laat je 'm weer lopen. Hoe stel je favorieten in, kan je deze in volgorde aanpassen. Dat soort dingen.

oja, heb Ziggo overigens al gemaild, maar nog geen reaktie ontvangen.


Ja bij Ziggo zijn er verschillende wegen met verschillende handleidingen.
Degene die je zoekt heet: 'Handleiding Interactieve Televisie Activatie en dagelijks gebruik' Die vind je op:

https://static.ziggo.nl/images/hand...activatie-en-dagelijks-gebruik_tcm14-1915.pdf

Met 2 pagina's per A4
Op die pagina bevindt zich ook de installatiehandleiding
Let op er bestaat ook een Ziggo-pagina met https://..../help/hulp....
Daar bevinden zich ook 36 handleidingen voor radio/TV. De nummers 1 t/m 4 lijken de zelfde inhoud te hebben als de compacte handleiding van hierboven ().

Het is nogal al zoeken bij Ziggo.
 
Indelen favorieten

Hi, Gisteren de cisco 8485DVB HD PVR geinstalleerd. Mooi beeld! Maar eh, daarna de doos ondersteboven gekeerd maar geen "dagelijk gebruik handleiding" gevonden. Ik bedoel dus niet de handleiding om dat ding te installeren. :wink:
Op internet ook niets gevonden, op website ziggo en concurrenten ook niet. Kan er iemand helpen? Heeft iemand die handleiding wel ontvangen? Hoe bedien je dat ding? Hoe stel je favorieten in? Kan je favorieten ook herindelen?

Heb mijn 8485 sinds 22-11. Zocht ook alles af naar een gebruiksaanwijzing. Mooi en prima apparaat. Echter doordat de USB-poort en de 2 ethernetpoorten door Ziggo uitgeschakeld zijn, kun je het apparaat niet in je thuisnetwerk opnemen en dus niet foto's, films, muziek van andere apparaten afspelen. En alleen via de Scart (dus niet-digitaal) extern opnemen. Ik was daarom gewongen de mediaspeler, plus USB-adapter+ dure media-router a 246 van Sitecom te kopen (zie
www.sluitallesaan.nl

Favorieten instellen vindt je in de handleiding. In het kort: 'Menu', met > naar 'Instellingen'-OK-Favorieten-OK. Dit geeft de lijst met alle kanalen.
- Scroll up/down naar gewenst kanaal Met -OK- wordt dit kanaal toegevoegd en met een geel teken gemarkeerd.
Met < of > naar andere favorietenlijst.
 
gelukt!

Het downloaden van de handleiding is gelukt! bedankt allemaal voor de hulp en reakties.
1 Ding moet ik nog kwijt; helaas is het, volgens mij, niet mogelijk, als je eenmaal je favorieten in een lijst hebt gezet, zelf de volgorde te bepalen van de zenders in die specifieke favorietenlijst. Beetje jammer, maar we hebben besloten dat dit een te verwaarlozen "probleem" is :mrgreen:. Het apparaat doet 't nu en geeft mooi beeld. Verder niet meer zeuren.
 
Echter doordat de USB-poort en de 2 ethernetpoorten door Ziggo uitgeschakeld zijn, kun je het apparaat niet in je thuisnetwerk opnemen en dus niet foto's, films, muziek van andere apparaten afspelen. En alleen via de Scart (dus niet-digitaal) extern opnemen. Ik was daarom gewongen de mediaspeler, plus USB-adapter+ dure media-router a 246 van Sitecom te kopen (zie
www.sluitallesaan.nl

<off-topic>
Niemand dwingt je om die sitecom apparaten te kopen. Daar kies je zelf voor.
Ook met werkende usb- en netwerkpoort is er geen garantie dat jouw films afgespeeld kunnen worden.
De humax 5050c, die wel een werkende usb- en netwerkpoort heeft, kan alleen zijn eigen soort films afspelen en kan geen foto's of muziek via streamen afspelen.
Ik heb daarom een Ryan Playon HD mini (€ 88) aangeschaft.
</off-topic>
 
Hallo :),

Om een selectie te maken met de Cisco 8485 DVB HD PVR doe je het volgende.
Kies op de afstandbediening MENU - INSTELLINGEN - FAVORIETEN.
Selecteer welke favorieten b.v. Favorieten 1.
Scroll nu door de zenders en selecteer met OK, je ziet nu een geel sterretje voor de zender van uw voorkeuze verschijnen.
Als je alle voorkeurzenders hebt geselecteerd ga je uit dit menu via TERUG op de afstandbediening.
Als je weer gewoon TV kijkt kies je voor INFO
Met de gele knop op je afstandsbediening kun je kiezen voor b.v. Favorieten 1, Favorieten 2 enz. (zie rechts onder in het beeld). Hier staan ook al door Ziggo voorgeprogrammeerde voorkeuzes b.v. sport, film1 enz.
Selecteer uw keuze en wacht tot het infomenu verdwijnt.
Nu werkt u met de selectie van uw keuze.

Veel succes en groeten van Kees Rijgersberg

mod-edit: E-mailadres gewist ivm spambots.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan