• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Minimale softwareversie PKG1.539EA ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de nieuwe software net geïnstalleerd.
Alles werkt nog goed (nu) ik heb niet 'autostart' gebruikt want dan moet ik alles weer opnieuw instellen en daar ben ik uren mee bezig om beeld/geluidsinstellingen bij elke bron weer naar mijn smaak in te stellen.

De lege gele balk bij options is nu vervangen door een balk met de text 'vergrendelen/ontgrendelen oid.
 
Gisteren avond tijdens HvN op sbs6 blokvorming gezien om 22:35 en 22:55, maar ik las net dat er gisteren een groepstoring is geweest dus zal daar wel mee te maken hebben gehad. Ik dacht eerst dat het aan de nieuwe firmware 1.60 lag die ik gisteren geïnstalleerd had.

Ik heb nog een vraagje, op de sony site staat dat je autostart moet gebruiken als je de nieuwe software hebt geinstalleerd ik heb dit niet gedaan, de reden staat in mijn vorige bericht. Alles werkt goed.
Mijn vraag is of autostart hetzelfde is als fabrieksinstellingen of blijven de instellingen van bv beeld(contrast/kleur/helderheid enzzz) gehandhaafd als je autostart gebruikt?

Alvast bedankt
 
Er is gisteravond inderdaad een storing geweest, bij mij met de oude software had ik er ook last van.

De storing was trouwens vooral merkbaar op Ned 1 tot en met Ned 3. Maar ook op de andere zenders af en toe. Ook op analoog had ik die storing.

Bij autostart worden volgens mij alleen de zenders opnieuw ingesteld. Maar weet ik niet zeker. Misschien dat iemand anders dat weet.
 
Er is gisteravond inderdaad een storing geweest, bij mij met de oude software had ik er ook last van.

De storing was trouwens vooral merkbaar op Ned 1 tot en met Ned 3. Maar ook op de andere zenders af en toe. Ook op analoog had ik die storing.

Bij autostart worden volgens mij alleen de zenders opnieuw ingesteld. Maar weet ik niet zeker. Misschien dat iemand anders dat weet.

Dit staat in de gebruiksaanwijzing over autostart:

U kunt de eerste installatie uitvoeren die werd weergegeven toen de tv de eerste maal werd aangesloten en de taal en het land/gebied selecteren of alle beschikbare kanalen nogmaals instellen.
Zelfs indien u de instellingen al heeft uitgevoerd toen de tv de eerste maal werd aangesloten, kan het nodig zijn de instellingen te wijzigen als u bent verhuisd of om te zoeken naar nieuwe beschikbare kanalen.


Dus ik denk dat het toch een soort fabrieksinstellingen is als ik het goed begrijp.
Overigens heb ik wel een nieuwe scan uigevoerd.
 
Ja je kan het inderdaad inderdaad uitleggen als fabrieksinstellingen of iets dergelijks.

Maar je kan het ook zo lezen dat het lijkt dat alleen de zenders regio instellingen en frequentie enzo opnieuw worden ingesteld en opnieuw zenders worden gezocht.
 
Ja je kan het inderdaad inderdaad uitleggen als fabrieksinstellingen of iets dergelijks.

Maar je kan het ook zo lezen dat het lijkt dat alleen de zenders regio instellingen en frequentie enzo opnieuw worden ingesteld en opnieuw zenders worden gezocht.
Zou idd ook kunnen, mischien dat iemand anders dat kan bevestigen dan kan ik autostart toch gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan