• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gratis de helpdesk van Ziggo bellen via 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marck!

als je een Ziggo telefonie abonnement hebt, kun je vanaf deze aansluiting 1200 bellen.

Je komt dan bij de helpdesk en 1200 is een gratis nummer :applause:
 
Is dat voor alle onderdelen (TV, Internet etc) of alleen voor telefonie?
 
volgens mij kom je dan op de normale helpdesk uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je een Ziggo telefonie abonnement hebt, kun je vanaf deze aansluiting 1200 bellen.

Je komt dan bij de helpdesk en 1200 is een gratis nummer :applause:

Je hebt inside info zo te merken:wink:. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. [FONT=Verdana, Geneva, Arial, Sans-serif]Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.[/FONT]
 
Je hebt inside info zo te merken:wink:. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. [FONT=Verdana, Geneva, Arial, Sans-serif]Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.[/FONT]
Dit verhaal van 1200 staan inmiddels al op het forum van tweakers.net, dus... geen inside informatie. Enkele bellers kregen de melding dat ze 1200 konden bellen, en aldus geschiede.
Wel een nette service moet ik zeggen.
 
Nette service inderdaad.

Alleen is het dan natuurlijk des te zuur als je telefoon er uit ligt en je de HD moet bellen vanaf je mobiel naar een 0900 nummer. Dan wordt het prijsverschil pas echt absurd: van gratis naar als je pech hebt een euro per minuut of zo (igv prepaid).
Hopelijk zijn ze dan ook coulant met compensatie daarvan.
 
Gisteren heb ik er gebruik van gemaakt,en de wachttijd was niet te lang.
Kortom een stukje serviceuitbreiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan