• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eurosport Int. gaat in HD uitzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn dat is goed nieuws, gisterenavond nog even een nieuwe scan gedaan van de kanalen maar kanaal 14 stond er nog niet bij. Vanavond een nieuwe poging doen :cool:

Nieuwe scan is niet nodig. Alleen tv aan, decoder aan en 14 in toetsen is genoeg :)
 
Het wordt al leuker, hoef ik ook de favoriete kanalen niet opnieuw in te delen.

Thx voor de tip !
 
Hmm, je hebt gelijk. Ik had net ff snel gekeken, maar ik heb net even een set gezien. En de tekst op de shirts en de bal zijn wazig en je ziet ook bij de beweging van spelers een Aura:wink:
 
Het Roland Garros signaal op Nederland 1 - het normale SD kanaal dus - is sowieso slecht van kwaliteit. Eurosport, dat met een veel lagere bandbreedte uitzendt, ziet er stukken beter uit en gebruikt minder edge enhancement, maar is helaas niet in breedbeeld.
Ik snap niet waarom het er op Nederland 1 zo slecht uit moet zien, zeker aangezien het allemaal in HD wordt opgenomen.
 
Nog steeds regelmatig haperingen, vooral in het geluid. Ben ik de enige die hier last van heeft?
 
Het Roland Garros signaal op Nederland 1 - het normale SD kanaal dus - is sowieso slecht van kwaliteit. Eurosport, dat met een veel lagere bandbreedte uitzendt, ziet er stukken beter uit en gebruikt minder edge enhancement, maar is helaas niet in breedbeeld.
Ik snap niet waarom het er op Nederland 1 zo slecht uit moet zien, zeker aangezien het allemaal in HD wordt opgenomen.
Helemaal mee eens!!
Ik neem beide (SD) zenders hier in DVB (tegelijk) op maar het Eurosport beeld ziet er gewoon strakker uit!
Misschien wordt er teveel heen en weer geconverteerd bij de NOS (up/downscalen?)

Kwaliteit op Sporza is helaas nogal wisselend vanwege de lage bitrate van het aangevoerde DVB-T signaal.
 
Bij het Eurosport HD kanaal krijg ik de hele tijd een e10 error (ipv e16). Iemand enig idee wat een e10 error is. In de gebruiksaanwijzing van de samsung vind ik daar niets over terug.


john
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan