• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Cisco heeft sinds de firmware update bij mij last van tikjes in het beeld tijdens timeshift en afspelen van opnames (beeld lijkt te haperen of er vallen frames weg).

Iemand die dit herkent / oplossing weet?
 
De Cisco heeft sinds de firmware update bij mij last van tikjes in het beeld tijdens timeshift en afspelen van opnames (beeld lijkt te haperen of er vallen frames weg).

Iemand die dit herkent / oplossing weet?

Ik vrees wachten op nieuwe firmware want de vorige versie deed het wel goed en je bent niet de enige.
 
De Cisco heeft sinds de firmware update bij mij last van tikjes in het beeld tijdens timeshift en afspelen van opnames (beeld lijkt te haperen of er vallen frames weg).

Iemand die dit herkent / oplossing weet?

Herkennen doe ik het zeker, de haperingen waren er inderdaad niet voor de nieuwe firmware. Ik zou graag teruggaan naar de vorige versie, die tikjes zijn bloedirritant. En verder zijn er toch, voor mij, geen verbeteringen.

Is er iemand die weet of dat kan, terug naar een vorig firmware versie? Die itv-shit interesseert mij namelijk geen reet, ik wil goed tv-kijken en betrouwbaar programma's opnemen. Meer niet, en dat kan dit :censored: apparaat niet eens
 
Mijn decoder deed net wel even raar met wat 'LOad' en andere meldingen in beeld na een koude start. Ik dacht nl. dat de decoder een koude start nodig had om dat interactieve tv het weer niet doet.

Ik her-configureer nu iTV; zo even kijken welke software versie ik nu heb.

Ik neem aan dat er geen nieuwere versie is dan die van maart. Of zie jij iets anders op het scherm (bijv. nieuwe firmwareversie). Want dat zou wel interessant zijn....
 
terug naar vorige firmware

....Is er iemand die weet of dat kan, terug naar een vorig firmware versie? Die itv-shit interesseert mij namelijk geen reet, ik wil goed tv-kijken en betrouwbaar programma's opnemen. Meer niet, en dat kan dit :censored: apparaat niet eens

Terug gaan zal je niet helemaal helpen want dan heb je weer een opname probleem bij terugkerende opnames bijvoorbeeld (pakte de gerpogrammeerde uitloop niet onder vorige firmware en doet dat nu wel goed).
 
Terug gaan zal je niet helemaal helpen want dan heb je weer een opname probleem bij terugkerende opnames bijvoorbeeld (pakte de gerpogrammeerde uitloop niet onder vorige firmware en doet dat nu wel goed).

Ik ben toch blij dat het iemand lukt om 1 hele verbetering aan te geven in de firmware die in de record tijd van ruim 6 maanden is ontwikkeld. Hulde :pompom:!
 
Ik ben toch blij dat het iemand lukt om 1 hele verbetering aan te geven in de firmware die in de record tijd van ruim 6 maanden is ontwikkeld. Hulde :pompom:!

Nee hoor, ook de door mij zeer gewenste tijdsaanduiding in de EPG is verwerkt en de gcreëerde scroll mogelijkheid door het programma info blokje indien dit vakje te klein is voor het hele verhaal:applause:

Maar toegegeven, er staat nog wel het eea op het to do-lijstje.....:wink: (voor mij vooral probleem met volume of sommige HD kanalen en het op eigen volgorde kunnen zetten van de favorieten). Problemen met opnames etc. sinds de firmware update heb ik gelukkig niet.
 
Problemen met opnames etc. sinds de firmware update heb ik gelukkig niet.
Ik wel, en dat is dat er maar 1 opname mogelijkheid per keer is. Dit is echt de grootste blocking issue die er voor mij te vinden is. Een PVR die maar 1 opname tegelijk kan doen :oyeah::oyeah::oyeah:
 
Ik wel, en dat is dat er maar 1 opname mogelijkheid per keer is. Dit is echt de grootste blocking issue die er voor mij te vinden is. Een PVR die maar 1 opname tegelijk kan doen :oyeah::oyeah::oyeah:

Dat is inderdaad een heeeeele vervelende. Ook de nieuwe feature dat ik nog 1 maximaal 2 programma's kan inprogrammeren voordat ik uit het EPG scherm wordt gegooid word ik niet vrolijk van.. En zo zijn er wel meer dingen. Allemaal gemeld en niets mee gedaan in de afgelopen maanden. Sterker nog, e.e.a. is verslechterd. Zoals het niet meer fatsoenlijk kunnen programmeren van meerdere opnames.
 
Problemen met opnames etc. sinds de firmware update heb ik gelukkig niet.

Jij misschien niet, maar ik wel. Nog steeds worden er opnames niet gemaakt omdat er vanuit het niets een conflicteerde opname bijkomt. Dat is altijd een herhaalde opname uit het verleden, die al lange tijd geleden gewist is. Deze komt dan om onverklaarbare reden terug uit het niets.

Ik moet dus elke dag mijn geplande opnames nakijken of er niet een conflict is ontstaan. Zeer irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan