• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo reageert niet op mails?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mudkip

Hoi,

Ik stuur Ziggo wel eens een vraag via dat formulier op hun site, maar ik krijg bijna nooit antwoord van ze...

Heb het opgezocht, ik het 4 (automatische) bevestigingen dat ik ze iets gevraagd heb (vanaf juli 2008)
En ik heb maar 1 keer een mailtje teruggehad, en dat was gewoon een standaard zinnetje met iets als "Het probleem is al opgelost"...

Ik vindt het vrij irritant, ik heb geen zin om te elke keer te bellen, en 10 minuten te wachten ofzo, dus mailen is een stuk makkelijker, maar dan verwacht ik eigenlijk wel antwoord te krijgen.

Ik vroeg me af of ik iets fout invul in die formulieren, of zijn er meer mensen die gewoon geen antwoord krijgen van Ziggo?
 
Het is er vooral heel erg druk, zodat de antwoordtijd eerder weken dan dagen is.
 
Mij treft hetzelfde probleem. Vrijdag 28 november ontvangstbevestiging ontvangen, maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen. Het betrof een vraag over het niet juist doorvoeren van een pakket-aavraag.

De terug-bel-mogelijkheid bij het aanvragen van nieuwe pakketten op de Ziggo.nl site werkt echter wel. Ik had binnen 5 seconden iemand aan de lijn!
 
ik heb soortgelijke slechte ervaringen met het web formulier.
Ziggo doet nèt alsof men via dit kanaal hulp kan krijgen, maar in de praktijk werkt deze manier van contact opnemen voor geen meter. Feitelijk kan dat formulier beter van de site worden gehaald, want het heeft nul effect.

Helaas zijn de ervaringen via andere kanalen niet veel beter...
 
digitaal pakket

Bellen chatten e-mails het help je niets.Ben al twee maanden bezig, je krijgt een bedankje voor je besteling,en daar blijft het bij. gechat en daar kreeg ik na veel omzwermingen ,u staat niet in geschreven in het cysteem,toch maar even vragen aan de administratie,en wat denk je,u heeft het pakket al gehad. Nou vraag ik me af ,willen ze niets verdienen bij dat bedrijf,of zitten daar zulken zukkels die nergens van af weten.Het komt me zacht je aan de st... uit.Groeten chrjolu.:lol:
(toch maar blijven lachen.)
 
Bellen chatten e-mails het help je niets.Ben al twee maanden bezig, je krijgt een bedankje voor je besteling,en daar blijft het bij. gechat en daar kreeg ik na veel omzwermingen ,u staat niet in geschreven in het cysteem,toch maar even vragen aan de administratie,en wat denk je,u heeft het pakket al gehad. Nou vraag ik me af ,willen ze niets verdienen bij dat bedrijf,of zitten daar zulken zukkels die nergens van af weten.Het komt me zacht je aan de st... uit.Groeten chrjolu.:lol:
(toch maar blijven lachen.)

Andere mensen voor zukkel uitmaken terwijl je zelf het woord (en andere woorden) niet eens correct kunt spellen? Iets met de pot verwijt de ketel..?
 
Andere mensen voor zukkel uitmaken terwijl je zelf het woord (en andere woorden) niet eens correct kunt spellen? Iets met de pot verwijt de ketel..?
misschien dyslectisch???
overigens alweer een zinvolle bijdrage van Excalibur. de persoon die nooit een fout maakt
 
Kreeg na 2 weken een mail op een klacht(formulier), we nemen aan dat het probleem inmiddels is opgelost.
 
Het lijk dat ze daar (zoals het heet) een radio-stilte hebben, ze mogen niks meer zeggen van de BIG-BOSS!
ik wou hier wat anders zeggen maar laat ik maar me inhouden, maare andere mensen begrijpen me wel wat ik bedoelt met de BIG-BOSS!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan