• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kabelsignaal dig tv in maastricht ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
philips decoder

Heb de Philips decoder, na 2 weken vanalles uitproberen, en bellen en faxen....pfffff, omgeruild voor Humax. Geen problemen meer.....:)
tot nu toe :lol:

NB alleen na 2 weken hannessen...nu GEEN totaalpaket meer......:evil:
 
Even melden bij de klantenservice dat je Totaal er weer bij wilt hebben. Kunnen ze je er zo weer voor aanmelden.
 
Philips decoder

Heb het inderdaad bij mij in de familie ook meegemaakt dat die philips decoder niet goed werkt.
Er zit een hardware probleem in deze decoder. Ben niet al te technisch wat dat betreft maar heeft te maken met de weerstand van de ingang. Die is verkeerd. Bij familie thuis is 3/4 keer een monteur aan huis geweest om alles door te meten. Het signaal was goed. DWZ het viel binnen de marges die Ziggo stelt, maar bliojkbaar te zwak voor de philips decoder. Je zag ook in het menu dat het signaal de hele tijd op en neer ging. De betreffeden philips decoder 3x (!) omgeruild voor een andere philips decoder (zelfde type). Probleem blijft.

Uiteindelijk terug naar IT's en een Samsung decoder gekregen: alle problemen opgelost. Dit was in wijk 6224.
Zelf zit ik in wijk 6216 hier werken zowel de samsung als de philips decoder probleemloos.
 
Zoals ik al op een andere plek vermeld heb, had ik ook problemen met een hele serie zenders(Geen signaal). Bij mij was het probleem opgelost door de meegeleverde, en van zeer slechte kwaliteit, coax kabel richting tv weg te halen.

Vind het trouwens onbegrijpelijk dat er wordt gezegd dat je je thuisinstallatie moet controleren, maar wel zelf inferieure kabels meeleveren:?
 
soringen in @home gebied

Ik woon in Maastricht en sinds ZIGGO het heeft overgenomen van @Home heb ik geregeld storingen. E zijn al 4 keer monteurs hier geweest, maar die vinden niks. Het ligt niet aan mijn bekabeling, want die is professioneel aangelegd en doorgemeten. De storing komt van de bron.
Nu , 5 juli 2009 is het nog steeds dezelfde ellende.
Was er maar een andere kabelleverancier, dan was ik zo weg bij ZIGGO
 
Was er maar een andere kabelleverancier, dan was ik zo weg bij ZIGGO

Als de storing in de bekabeling of aansluitpunten zit onderweg naar je huis maakt een andere kabelaar natuurlijk helemaal geen verschil.
 
Als de storing in de bekabeling of aansluitpunten zit onderweg naar je huis maakt een andere kabelaar natuurlijk helemaal geen verschil.

En als de markt wordt vrijgegeven (een dezer jaren) blijft Ziggo ook nog eigenaar van de infrastructuur ^_^, mocht het buitenshuis liggen.

@John
4 monteurs is toch echter wel veel, dan mag je verwachten dat heel het binnenhuis in elk geval uitgesloten is, al netwerkmonteur geweest die je groene kabel heeft doorgemeten?
 
Groene kabel

Die groene kabel kan je beter zelf checken eerst, als de monteur ziet dat het signaal wel goed is daar komt de rekening bij jouw te liggen.
Das dan zowiezo 36 eu voor rij kosten. Das niet leuk als je dat te horen krijgt terwijl je had gehoopt dat het opgelost zou worden.
Ook krijg je dan te horen dat hij niet je inhuisbekabeling gaat doen :(
Ik zou eerst zelf wat dingen testen en daarna pas bellen, scheelt je veel pijn, moeite en geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan