• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FranRom

Wij hebben sinds gisteren opeens geen beeld meer via de humax.
Er is een foutcode E32-34 maar we kunnen nergens vinden wat dat betekent.
Nu lees ik hier iets op het forum over een harde reset en verwijderen van de smartcard, maar hoe geef je de harde reset?
Of mischien zijn er nog andere tips.
Analoog hebben we wel gewoon beeld overigens.
 
Een harde reset doe je door de netstekker er een halve minuut uit te halen.
E34 duidt op "een onjuiste kaart"
Probeer:
- Kaart er uit.
- Stekker er uit
- na een halve minuut stekker er weer in.
- als de decoder om de kaart vraagt, kaart er weer in. (en niet ondersteboven)


Succes!
 
Helaas dat helpt ook niet, hij vraagt ook niet om de kaart.
We hebben ook fabrieksinstellingen herstellen gedaan maar dat helpt ook niet.
We hebben Ziggo gebeld en die heeft de kaart opnieuw gerecoverd maar dat heeft niet gehopen. we gaan ziggo maar weer opnieuw bellen of ze de kaart opnieuw kunnen activeren.
 
Het opnieuw activeren van de kaart heeft ook niet geholpen, volgens ziggo komt het singaal goed bij ons binnen en kunnen zij verder niets meer voor ons doen.
Ik heb de decoder inmiddels ergens anders aangesloten mar daar heb ik het zelfde probleem wat er dus op duidt dat de tuner stuk is.
Is dit nog te repareren of is dat veel te duur.
 
Ja, dat kan of de kaart....
Je kan nog proberen de chip voorzichtig te reinigen met een droge niet-pluizende doek of een gummetje.
 
Ja, dat kan of de kaart....
Je kan nog proberen de chip voorzichtig te reinigen met een droge niet-pluizende doek of een gummetje.

Als het aan de kaart zou liggen zou je in ieder geval wel de FTA zenders moeten kunnen ontvangen?
Hier in het Multikabel(Casema) gebied zijn dat momenteel de volgende zenders:

Ziggo Overzichtskanaal
BBC 1
Regio22
Schagen FM
Seaport
 
Kaart kan het niet zijn want hij kan wel zenders zoeken zonder kaart alleen niet weergeven zonder kaart.
Ik heb zojuist de aankoopbon erbij gezocht, er zit nog garantie op dus volgende week gaat er een postzegel op en hup terug naar de importeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan