• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen met instellen Wireless Router Sitecom 300n XR

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Brasco

Hallo,

Ik krijg mijn wireless connectie aan de gang van mijn Sitecom 300N XR. Ik heb alle instel-stappen gevolgd maar tevergeefs. Connectie met router is wel mogelijk...alsook via de router het internet op. Maar dit is dan via de bekabelde variant. Ik heb de router vooral om het draadloze deel gekocht.

Mijn situatie:
Heb 3 pc's waarvan 2 laptops. 2 van de machines zijn indirect op de Ziggo/@home router verbonden...er zit een router tussen. Dit werkt prima. Omdat ik zo nu en dan ook gebruik maak van die derde pc, of te wel laptop met Wireless Nic (& bluetooth) wil ik ook draadloos verbinding kunnen maken met de router. Helaas krijg ik dit niet voor elkaar!!

Zou iemand, die hier al ervaring mee heeft mij online willen assisteren...:giveup:?

Ik wacht met spanning af....
 
300N sitecom wireless router

Bent u inmiddels geslaag in uw pogingen? Ik wilde gisteren de 300N als volgt aansluiten. Essent/Ziggo internetkabel uit PC gehaald. Gekoppeld aan 300N. 300N aangesloten op PC. Internet werkt niet. Samsun NC10 wireless laten zoeken maar heb uiteindelijk pogingen maar gestaakt. Ik wil dat PC bekabeld blijft en mininotebook overal in huis verbinding kan maken met internet. Wellicht heeft u inmiddels zoveel ervaring dat u een idee heeft welke weg ik moet volgen. VrGroet Thieu
 
Bent u inmiddels geslaag in uw pogingen? Ik wilde gisteren de 300N als volgt aansluiten. Essent/Ziggo internetkabel uit PC gehaald. Gekoppeld aan 300N. 300N aangesloten op PC. Internet werkt niet.
Heb je je modem ge'powercycled' nadat je de draad uit je pc in de router hebt geprikt? Zie hier
 
300N sitecom wireless router aan ziggo koppelen

bedankt voor uw reactie

;
modem gereset; router uitgezet ; modem weer gereset; router gestart; vernieuwing IP wordt gestart ; zonder resultaat ; melding: beheerder vragen om dit op te lossen ?!? ; router weer losgemaakt ; modem weer rechtstreeks op PC en het boeltje werkt weer. Althans dit deel.

ik bel maandag wel even naar ziggo

;
dit was overigens het eerste deel van mijn probleempje:
ik wil de router voor mijn pc zetten en daarna mijn mininotebook wireless de router laten vinden ; zou toch moeten kunnen

gr
thieu en nogmaals bedankt voor het advies
 
modem gereset; router uitgezet ; modem weer gereset; router gestart; vernieuwing IP wordt gestart ; zonder resultaat ; melding: beheerder vragen om dit op te lossen ?!? ; router weer losgemaakt ; modem weer rechtstreeks op PC en het boeltje werkt weer.

dan zou je het nog kunnen proberen door het macadres van je pc te klonen naar de router
 
Bent u inmiddels geslaag in uw pogingen? Ik wilde gisteren de 300N als volgt aansluiten. Essent/Ziggo internetkabel uit PC gehaald. Gekoppeld aan 300N. 300N aangesloten op PC. Internet werkt niet

ik heb het probleem getackeld ! Bedankt voor je hulp.

Kun je vertellen wat je gedaan hebt om je probleem op te lossen, dan kunnen anderen dat lezen en er van leren
 
ik heb het probleem getackeld ! Bedankt voor je hulp.

Nog een verzoek aan "ietsvooru" :
U heeft zich geregistreerd op het forum met een emailadres wat op elk bericht wat het forum naar U stuurt een mail terugstuurt naar de webmaster-account met de tekst "Wij danken u voor uw reactie. Binnen 24 uur hoort u van ons !". Kan dat niet uitgezet worden of een ander emailadres gebruikt worden wat dat niet doet? Elke keer als iemand in dit topic reageert krijgt de webmasteraccount nu ook een mailtje :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan