• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

In STANDBY gaat de speler af en toe uit en aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

renecl

Ik heb geen problemen met mijn speler, maar vandaag zag ik dat als de speler in standby staat , het rode lampje en tijd af en toe even uitgaan en daarna weer aangaan.

Net of de speler reboot.

Iemand dit ook gemerkt ?

Grt,
Rene
 
Ik heb geen problemen met mijn speler, maar vandaag zag ik dat als de speler in standby staat , het rode lampje en tijd af en toe even uitgaan en daarna weer aangaan.

Net of de speler reboot.

Iemand dit ook gemerkt ?

Grt,
Rene

Volkomen normaal, hij doet dan EPG updaten en chipcard verifiëren.
 
idd updaten etc, maar sinds enkele dagen lijtk het wel of als ik 's morgen wakker wordt en naar werk ga hij gewoon aan staat, oftewel, hij gata 's nachts aan en dan niet meer uit?
 
heb het nog een in de gaten gehouden, maar het wisselt?

de ene morgen staat hij aan op ned1 en de andere gewoon uit....

vreemd?
 
huh? een wat? ik zet hem gewoon 's avonds uit met een druk op de knop links op het kastje, dat hij soms update 's nachts dat weet ik, maar kennelijk blijft hij soms aan staan!?
 
huh? een wat? ik zet hem gewoon 's avonds uit met een druk op de knop links op het kastje, dat hij soms update 's nachts dat weet ik, maar kennelijk blijft hij soms aan staan!?

Zie screenshot van standby timer.

timer_uit.jpg
 
Jah! Tenks, die stonden allebei op 00.00 uur dus denk dat dat het was?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan