• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
smardcart

ik hoop alleen wel dat het door gaat
zou echt een goede service zijn van Ziggo
ben ik van het gezeur af wie waar film of sport gaat kijken
 
Valt me erg op, dat mensen lijken alleen te lezen wat ze willen lezen en horen wat ze willen horen.

Eind januari schreef ik het volgende:
Dit kreeg ik van een vriendelijke Ziggo medewerker/medewerkster (kon het uit de naam niet afleiden :) )

"
Geachte heer ****,

Via de website heeft u een vraag gesteld over Tweede Smartcard.

Na aanleiding van uw e-mail kan ik u het volgende berichten.
Het is correct dat Ziggo vanaf maart smartcards gaat leveren en u kunt gratis Totaal Pakket op u tweede smartcard krijgen. U kunt dat via onze website vanaf maart aan ons doorgeven of telefonisch.
Ik hoop u hierbij voldoende hebben geinformeerd.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice.Klik hier voor meer informatie.





Met vriendelijke groet,

*******
Afdeling Klantenservice
Ziggo
"

En nu zijn veel mensen me toch een partij gepikeerd als de boel op 1 maart niet direct werkt. Want ze hebben "ergens" vandaan dat het 1 maart zou moeten werken. Bovendien is mailen natuurlijk altijd handiger. Dan kun je nog eens terugkijken naar wat je "afgesproken" hebt.
Zo zie ik bijvoorbeeld, dat je het zelf moet aanvragen; telefonisch of via de website. Dat is iets waar iedereen hier aan voorbij lijkt te gaan!

Op grond van bovenstaande zou ik zeggen kunnen we weer eens wat vragen stellen als het in april nog niet mogelijk is.
 
zojuis van Ziggo-Den Haag vernomen dat er een vertraging is, in het activeren van de vervolgkaarten.
"let op de pers, of Ziggo-site" was het antwoord.
Dus maar weer wachten:no::?:
 
net contact opgenomen met ziggo en kreeg ik het volgende te horen tot het nog niet mogelijk is.

We hebben nu hier in huis
een kaart met het ziggo totaal pakket op
en een kaart met het ziggo totaal pakket op en alle extra pakket zoals eredivisie live & Film 1 & Sport 1

nu wilde ik dus alles overzetten naar alle bij de smartcard's het zelfde nee dat was niet mogelijk...

weet iemand wanneer dit wel mogelijk is dat zo heel mooie zijn zijden ze maar nog niet aan de orde begrijp er helemaal niks meer van iemand duidenlijkheid ?

graag bedankt,
 
Ik heb eerder via Internet aan Ziggo om nadere info gevraagd.
Het antwoord was als volgt:

Via de website heeft u een vraag gesteld.

Deze wijziging gaat de eerste kwartaal van 2009 in, maar verder is de exacte datum nog niet bekend.
U zult van zelf thuis een bericht krijgen over de wijziging. U dient wel zelf aan te geven op welke smartcardnummers u de digitale pakketten wilt. Wij zullen dat voor u verwerken.

Het eerste kwartaal duurt nog 29 1/2 dag. En ik krijg vanzelf thuis bericht.:wink:
 
Ik heb eerder via Internet aan Ziggo om nadere info gevraagd.

>KNIP<

Het eerste kwartaal duurt nog 29 1/2 dag. En ik krijg vanzelf thuis bericht.:wink:

misschien beter om wat hele kleine dieren buiten op te zoeken
kun je wat zou opleggen
 
net contact opgenomen met ziggo en kreeg ik het volgende te horen tot het nog niet mogelijk is.

We hebben nu hier in huis
een kaart met het ziggo totaal pakket op
en een kaart met het ziggo totaal pakket op en alle extra pakket zoals eredivisie live & Film 1 & Sport 1

nu wilde ik dus alles overzetten naar alle bij de smartcard's het zelfde nee dat was niet mogelijk...

weet iemand wanneer dit wel mogelijk is dat zo heel mooie zijn zijden ze maar nog niet aan de orde begrijp er helemaal niks meer van iemand duidenlijkheid ?

graag bedankt,

misschien ergens te vinden in de afgelopen 38 pagina's

maar zal je helpen

het komt in het eerste kwartaal van 2009

sorry, maar een beetje zelfinzet mag toch nog wel te verwachten zijn ?

 
misschien ergens te vinden in de afgelopen 38 pagina's

maar zal je helpen

het komt in het eerste kwartaal van 2009


sorry, maar een beetje zelfinzet mag toch nog wel te verwachten zijn ?

En als je nog wat beter gelezen had dan wist je ook dat

het is uitgesteld

en nog niet geheel duidelijk wanneer het komt maar iig grote kans dat dat niet het eerste kwartaal wordt.
 
Wat u zou willen om het Ziggo totaal pakket plus de extra pakketten eredivisie live & film 1 en sport 1 op beide kaarten te zetten is natuurlijk mogelijk.
Houdt u er dan wel rekening mee dat u - nog- voor beide kaarten dubbel gaat betalen.

net contact opgenomen met ziggo en kreeg ik het volgende te horen tot het nog niet mogelijk is.

We hebben nu hier in huis
een kaart met het ziggo totaal pakket op
en een kaart met het ziggo totaal pakket op en alle extra pakket zoals eredivisie live & Film 1 & Sport 1

nu wilde ik dus alles overzetten naar alle bij de smartcard's het zelfde nee dat was niet mogelijk...

weet iemand wanneer dit wel mogelijk is dat zo heel mooie zijn zijden ze maar nog niet aan de orde begrijp er helemaal niks meer van iemand duidenlijkheid ?

graag bedankt,
 
Wat u zou willen om het Ziggo totaal pakket plus de extra pakketten eredivisie live & film 1 en sport 1 op beide kaarten te zetten is natuurlijk mogelijk.
Houdt u er dan wel rekening mee dat u - nog- voor beide kaarten dubbel gaat betalen.

Je snapt wel wat hij bedoelt he....? Flauwe reactie van je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan