• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al wat meer bekend over de softwareupdate, o.a. de bug waarbij een opname niet wordt gestart in de standby stand is erg vervelend.

Volgens HUMAX is de update al lang beschikbaar. En september/oktober is nu over een paar dagen ook al weer voorbij.
 
Is er al wat meer bekend over de softwareupdate, o.a. de bug waarbij een opname niet wordt gestart in de standby stand is erg vervelend.

Volgens HUMAX is de update al lang beschikbaar. En september/oktober is nu over een paar dagen ook al weer voorbij.

De Humax start bij mij altijd vanuit standby mode (klokje uit).

Er is een verschil zoals Humax aankijkt tegen het beschikbaar zijn van de update en hoe Ziggo daar tegen aan kijkt. Ziggo zal altijd eerst een afname test doen. Goede testen duren nu eenmaal wat langer.:thankyou:
 
De Humax start bij mij altijd vanuit standby mode (klokje uit).

Er is een verschil zoals Humax aankijkt tegen het beschikbaar zijn van de update en hoe Ziggo daar tegen aan kijkt. Ziggo zal altijd eerst een afname test doen. Goede testen duren nu eenmaal wat langer.:thankyou:

De software die door humax is aangeboden in september is helaas afgekeurd. Verder zijn er ook problemen geconstateerd met HDMI. Humax zit inmiddels weer bij ons en zal de komende weken de openstaande issues onderzoeken en oplossen. Vervolgens zullen wij de software opnieuw testen. De actie ligt dus bij Humax en niet bij Ziggo.
 
Ik mag toch hopen dat men niet weer gaat zeggen, we nemen het mee voor de opvolger van deze Humax, want dan is het te belachelijk voor woorden dat je een machine koopt die mogelijkheid heeft tot firmware upgrade, waar op beloofd wordt, we kijken of we hem naar verschillende wensen aan kunnen passen, dan iedereen 4 maanden laten wachten en alsnog niets te bieden heeft.
Dit begint m.i. aardig te lijken op een topic, wat moet de opvolger van de 5050 allemaal kunnen om een beetje goed op de markt te kunnen komen.
Ik denk dat velen met mij, niet elk half jaar een nieuwe decoder recorder aan gaan (kunnen) schaffen.

Laat ze de Bug-Wish list maar eens voor een deel in de firmware zetten ipv aldoor de boel af te keuren o.i.d.

Ik heb de draad tijdelijk gevolgd, ben een tijd geleden gestopt met volgen, maar opschieten doet het niet erg volgens mij.
 
Ik heb de draad tijdelijk gevolgd, ben een tijd geleden gestopt met volgen, maar opschieten doet het niet erg volgens mij.

Waarschijnlijk heeft men het bij Ziggo momenteel ook erg (te?) druk met het certificeren/testen van de CI+ TV's?
 
Waarschijnlijk heeft men het bij Ziggo momenteel ook erg (te?) druk met het certificeren/testen van de CI+ TV's?
Of, zoals Anoniem net meldde, moet er eerst nog een firmware gekrast worden die WEL goedgekeurd kan worden...
Aan niet werkende Humaxen NA een buggie fw upgrade heeft niemand iets.
 
Ze hadden gewoon al heel lang geleden de hoge-prio bugs op moeten lossen. Er is volgens mij niks op tegen om meerdere updates te doen toch? Los eerst de meest kritische issues op en daarna de rest.
Volgens mij wachten we nu met zn allen al lang genoeg op een nieuwe release.
En waarom moet het toch blijkbaar zo verdomde moeilijk zijn om een fatsoenlijke decoder te bouwen? Hoe moeilijk kan het zijn?
En waarom moeten die firmware-updates via Ziggo? Kan toch gewoon direct vanaf Humax komen of niet? Net zoals bij tientallen andere devices hier in huis. Daar is toch de DVB-standaard voor uitgevonden. Ik krijg nieuwe firmware voor mn iPhone toch ook niet via T-Mobile. Maar nee, Ziggo wil alles op zn eigen manier doen. En dat duurt nou eenmaal wat langer.
Tijd dat daar eens ingegrepen wordt, iets met vrije markt enzo.
Ik wil gewoon een DVB-C DreamBox of wat dan ook kunnen kopen die wel kan werken op de Ziggo kabel in plaats van die meuk die ze nu verkopen.
Maar dat kan niet bij Ziggo, mag volgens hen niet van de content providers. Dat hele CI+geneuzel. Beetje vreemd dat zij de eerste partij op aarde zijn die hier tegenaan lopen, toch? Onzinverhaal dus.
En ze zullen ook wel bang zijn voor cardsharing enz. Daar zit dan wel weer wat in, maar of dat nou zo populair is. Valt vast wel mee.
Zo, dat moest ik even kwijt. Sorry :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff, uiteindelijk zal dit dus wel weer maanden gaan duren als we uberhaupt nog iets krijgen? Dit is toch wel erg triest zeg...

Je mag toch wel wat support verwachten op zo'n apparaat, maar dat er na maanden nog steeds niks veranderd is vind ik vrij schandalig. Helemaal met de aanwezige problemen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan