• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen internettoegang

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PetraLaptop

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe laptop. Sinds de aanschaf daarvan heb ik af en toe internet. Vaak geeft hij aan wel verbonden te zijn, maar geen internettoegang te hebben. Dan krijg ik het gele driehoekje met uitroepteken in beeld terwijl de verbindingssterkte in orde lijkt te zijn. De desktop en oudere laptop geeft geen problemen met de verbinding. Monteur van Ziggo heeft er naar gekeken en het personeel van de winkel waar ik hem gekocht heb, maar blijven met het vingertje naar elkaar wijzen. Alles lijkt in orde te zijn, maar toch blijf ik problemen houden met de verbinding.
Wij hebben een linksys router van 1,5 jaar oud.
Ik weet even geen oplossing meer. Iemand een idee, want ik word er een beetje moedeloos van.
 
Je kunt eens proberen als je de beveiliging in de linksys router uitzet, of het dan wel werkt.
 
al geprobeerd. Geen verschil. Router ook al gereset.
 
Het personeel van de winkel kan niet naar Ziggo verwijzen, want het gaat om een linksys router. En die valt niet onder Ziggo.
Ik zou zeggen, ga een googlen op specifieke problemen van jouw merk/type laptop met jouw merk/type router.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan