• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Z3i snelheidsverhoging in juli, wat kunnen we verwachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sloot

Volgens Zesko zal er in juli een snelheidsverhoging komen beginnend bij het snelste abonnement (Internet Z3i).

Een aantal quotes uit het artikel van zdnet:

Zesko's duurste internetabonnement wordt deze zomer sneller
"In de loop van de tweede helft van het jaar gaan we ook de snelheden verhogen, beginnend bij ons snelste internetabonnement"
Om snelheden van boven de 30 Mbps te kunnen halen, hebben klanten een nieuwe modem nodig
Bron: zdnet.nl


Hij wil met het oog op de concurrentie niet vertellen hoevéél sneller dat abonnement dan zal worden.
Wat kunnen we als Z3i klanten verwachten? Wat zullen de nieuwe up en download snelheden worden? Zal de download snelheid hoger liggen dan 30 Mbps aangezien klanten nieuwe modems krijgen welke 30 Mbps aankunnen?
 
Ik lees net de volgende reactie hier op het forum:

Er is vandaag een persconferentie van Ziggo geweest, waarover later vandaag een artikeltje op deze site verschijnt. De invoer van eurodocsis 3 is inderdaad bevestigd met 30Mbit oplopend naar 100Mbit in 2009 hoorde ik.

Dat zou dus betekenen dat de Z3i abonnees in juli een verhoging naar 30Mbit krijgen? Dat zou wel mooi wezen :)
 
Dat zou dus betekenen dat de Z3i abonnees in juli een verhoging naar 30Mbit krijgen? Dat zou wel mooi wezen :)
Of dat Z3i of Z3 of de snelste Alles-in-1 is en of het al op 1 juli is staat nergens .... Wel dat het komt.
 
En wie zegt dat het 30 Mbit verhoging is, er staat
Om snelheden van boven de 30 Mbps te kunnen halen
, maar er staat niet dat je dat krijgt :)
 
moeten we ook een nieuw modem aanschaffen als de snelheid verhoogt word, als ik het goed gelezen heb.
 
Het wordt 100 MB volgens een bericht in Telecompaper:
"Met behulp van de nieuwe standaard EURO DOCSIS 3.0 verwacht Nijhoff dat de downloadsnelheid op korte termijn al naar 100 Mb per seconde kan."
 
Het wordt 100 MB volgens een bericht in Telecompaper:
"Met behulp van de nieuwe standaard EURO DOCSIS 3.0 verwacht Nijhoff dat de downloadsnelheid op korte termijn al naar 100 Mb per seconde kan."

Precies wat er staat het kan. Ziggo heeft totaal geen reden om dit soort snelheden al aan te bieden. Tuurlijk zullen ze wel wat verhogen maar denk niet dat je hoeft te verwachten dat ze in één keer naar de maximum gaan.
 
Wanneer Ziggo overschakelt naar eurodocsis 3 zullen klanten een nieuw modem in bruikleen krijgen,het huidige Motorola Surfboard modem ondersteund geen eurodocsis 3.

mvg
 
Het zal me wat worden die omruil. Als het al een omruil is. Ik heb mij oude modem van het begin hier nog in de kast staan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan