• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Levertijd Modem icm. Z3i abb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist met mijn 'oude' @home modem mijn Ai1+ geactiveerd en een email adres aangemaakt.
Zonder problemen kwam daarna de verbinding tot stand. Even een speedtest gedaan en ik haal de juiste download snelheid :)

Nu de lijn is geactiveerd heeft Ziggo tot eind deze maand de tijd om mijn nummer te porteren. Ook als het tegen zit zou dat voldoende moeten zijn. Maar ja, dat blijft afwachten natuurlijk.

Een dezer dagen zal mijn installatie pakket bezorgd worden. Dan is het een kwestie van modem wisselen en ik ben ook klaar voor telefonie.
 
Haastige spoed is zelden goed... er staat hier al zovaak te lezen dat de portering niet helemaal 100% correct is verlopen, maar internet wel al geleverd wordt. Dus de kans dat je evengoed moet wachten op de portering is erg groot.

Het is ook heel erg logisch dat je nog moet wachten op de portering. Die wordt namelijk pas in gang gezet als je het modem hebt geactiveerd, en duurt dan ongeveer 7 werkdagen, waarin je gewoon nog belt via je oude provider, maar je al wel gebruik kunt maken van je nieuwe internetverbinding.

En als je even erover nadenkt is dat de enige logische manier. Zou Ziggo al meteen beginnen met het nummer overnemen, en je zou het modem nog niet in huis hebben of nog niet kunnen activeren, dan zou je wél in de tussentijd zonder telefoon zitten!
 
Ik heb zelf een modem uit het magazijn getrokken .Een maand later kwam de ziggo modem aan .:schater:

Een maand later,ik wil toch hopen dat ik niet zo lang hoef te wachten op mijn alles in 1 plus pakket..........:shock:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan