• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips 32PFL9603H

Status
Niet open voor verdere reacties.
ed 1 HD is er op dit moment niet dus die kan je zo wie zo niet zien.
Hoe het met upc zit durf ik zo niet te zeggen, maar als je al geen netwerk id en frequentie kan opgeven waarop hij moet zoeken, en ook totaal geen andere zenders vind blijf ik bij mijn eerste gedachte.

Je hebt een D model welk niet over een DVB-C tuner beschikt.
 
aanschaf 9603H

Beste mensen,

Vanwege de ingebouwde kabeltuner wil ik een 37pfl9603H aanschaffen.
Wie heeft deze werkend en waar gekocht ?

Ik las ergens outletplanet.nl, maar daar staat niet bij of het een D of H versie is. Ergens anders stond digital-street.nl maar die levert geen Philips.

Na een bestelling bij BCC belde de verkoper terug en beweerde dat in de 37pfl9603H geen kabeltuner zit, maar dat deze alleen in de 42pfl9603H zit, kan iemand dat bevestigen/ontkennen ?

Jac
 
Firmware 000.089.000.000 (10-12-2008) heeft het probleem met de onjuiste tijd in de EPG niet verholpen.
Ik heb een 42pfl9803 en die heeft zowel dezelfde firmwareversie als het zelfde probleem met het uur verschil in de EPG. Na Firmware 000.089.000.000 geinstalleerd te hebben zag ik in eerste instantie geen verbetering, echter gisteravond stond te klok ineens goed. :grin: Ik heb geen idee of dit een tijdelijk fenomeen is of niet.
 
Ik heb een 42pfl9803 en die heeft zowel dezelfde firmwareversie als het zelfde probleem met het uur verschil in de EPG. Na Firmware 000.089.000.000 geinstalleerd te hebben zag ik in eerste instantie geen verbetering, echter gisteravond stond te klok ineens goed. :grin: Ik heb geen idee of dit een tijdelijk fenomeen is of niet.

Henk,

Betekent dit dat zowel de klok van de tv goed staat en tegelijkertijd ook de tijden in de EPG? Dat zou mooi zijn.

Mag ik dan weten welke instellingen je hebt ingegeven?
Voor de klok: 'Automatisch' of 'Handmatig', 'Zomertijd' of 'Wintertijd'
Welk land heb je gekozen: 'Denemarken', 'Zweden' of 'Finland'?

Ik heb overigens inmiddels geupdate naar firmware 000.091.000.000.

Alvast bedankt voor je reactie.
 
000.091.000.000

heb eergister mijn 37PFL9603H/10 geupgrade naar 91 versie, maar geen echte verschillen met 83 versie gezien.

iemand er al achter wat er nieuw is in 91?
 
Zojuist nog even gechecked en de klok staat nog steeds goed en de EPG ook.:applause:Ik heb de volgende instellingen:
Land: Noorwegen, klok handmatig, wintertijd.
 
Wat ik via tweakers begrepen heb kan het probleem als volgt "opgelost" worden:

Volledige analoge herinstallatie, dus zonder CAM / smart card.
Dan de tijd goed zetten incl wintertijd.
Als laatste stap, met land op noorwegen, nieuwe installatie digitale tv.

Iemand op tweakers had een nieuwe smartcard gekregen en bij het gebruik van die kaart sprong de datum naar 4 januari of zo en de tijd 10 uur verschil. Hierop had hij een volledige herinstallatie gedaan en alles kwam goed.

Dit zou dus waarschijnlijk tot de zomertijd het probleem oplossen.
Ik heb zelf geen tv uit deze reeks dus op juistheid kan ik net controleren.
 
Wat ik via tweakers begrepen heb kan het probleem als volgt "opgelost" worden:

Volledige analoge herinstallatie, dus zonder CAM / smart card.
Dan de tijd goed zetten incl wintertijd.
Als laatste stap, met land op noorwegen, nieuwe installatie digitale tv.

Iemand op tweakers had een nieuwe smartcard gekregen en bij het gebruik van die kaart sprong de datum naar 4 januari of zo en de tijd 10 uur verschil. Hierop had hij een volledige herinstallatie gedaan en alles kwam goed.

Dit zou dus waarschijnlijk tot de zomertijd het probleem oplossen.
Ik heb zelf geen tv uit deze reeks dus op juistheid kan ik net controleren.

Mr. Parker, bedankt voor de tip. Dit is inderdaad de oplossing.

Ik had mijn televisie gekocht en ingesteld vlak voor de wintertijd inging. Vermoedelijk heeft het probleem dus helemaal niets met UTC (Coordinated Universal Time) en Landcode in Time offset descriptor (zoals door Philips/Technorep wordt aangegeven) te maken. Het lijkt er op dat de klok en de tijden van de EPG uit het teletekst-signaal worden afgeleid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan