• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klantenservice ZiGGo

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dolphs

Ik zat te twijfelen of ik dit topic moest maken of dat ik het onder de eerste ervaringen met Ziggo moest plaatsen. Echter gekozen voor nieuw topic.

Sinds dinsdag zit ik plotsklaps zonder analoog signaal, dus ik bel 's avonds meteen naar de helpdesk of er een storing bekend is en dat was niet het geval. Natuurlijk neemt men een standaard lijstje met je door wbt gebruikte kabels en of je betalingsachterstand hebt. Er is niets veranderd in huis EN ik betaal netjes dus het moet wel iets zijn in de wijkkast was de conclusie, echter...

Nu wil het geval dat de buren geen ZiGGo (Casema) meer hebben sinds een jaar oid, dus het vermoeden is ZEER groot dat de verkeerde kruising is gesloopt en er in de wijkkast dus iets is gebeurd wat niet is gecommuniceerd naar de helpdesk, want daar wisten ze te vertellen dat na 7 maart nooit meer iets is gebeurd in die betreffende kast: ZEER vreemd dus.

Echter nadat 3x de verbinding was verbroken heb ik de 4e keer moeten vernemen dat een monteur pas maandag (6 dagen later!!!!) kan langskomen om het op te lossen. Nu zit het mij MEER dan dwars dat ik een dag moet thuisblijven (tussen 12.00 en 18.00) omdat er aan de andere kant een blunder is begaan, bovendien staat voor een soortgelijke storing max 72 uur wat ik op zich al ZEER opmerkelijk vind: fix binnen 24 uur!

Omdat ik ook digitale tv heb, ben ik van plan om de totale factuur in mindering te gaan brengen voor de dagen dat ik geen signaal heb gehad, dat lijkt me meer dan redelijk, dus 30 dagen minus de "schade" ...

Ik wou maar zeggen ZiGGo gaat het anders doen????
 
Nu wil het geval dat de buren geen ZiGGo (Casema) meer hebben sinds een jaar oid, dus het vermoeden is ZEER groot dat de verkeerde kruising is gesloopt en er in de wijkkast dus iets is gebeurd wat niet is gecommuniceerd naar de helpdesk, want daar wisten ze te vertellen dat na 7 maart nooit meer iets is gebeurd in die betreffende kast: ZEER vreemd dus.
Het zou zeer mogelijk zijn dat de monteur bij het afsluiten een foute "Cross" in de eindversterker kast heeft gemaakt. Maar dit alleen indien deze kast niet op afstand te schakelen is.

Echter nadat 3x de verbinding was verbroken heb ik de 4e keer moeten vernemen dat een monteur pas maandag (6 dagen later!!!!) kan langskomen om het op te lossen. Nu zit het mij MEER dan dwars dat ik een dag moet thuisblijven (tussen 12.00 en 18.00) omdat er aan de andere kant een blunder is begaan, bovendien staat voor een soortgelijke storing max 72 uur wat ik op zich al ZEER opmerkelijk vind: fix binnen 24 uur!
Inderdaad als genoemde eindversterker niet op afstand is te schakelen, dan is een monteur 2 keer per week in de gelegenheid langs te komen.
Maar als het een "uitval" van alle producten zou betreffen, dan kan een monteur meteen langs komen. dit even goed aangeven.


Omdat ik ook digitale tv heb, ben ik van plan om de totale factuur in mindering te gaan brengen voor de dagen dat ik geen signaal heb gehad, dat lijkt me meer dan redelijk, dus 30 dagen minus de "schade" ...

Zorg dat eerst alles in orde komt, en stuur dan een brief naar de afdeling klachten met het verzoek om een schadeloosstelling op uw abonnement.

Ik wou maar zeggen ZiGGo gaat het anders doen????
Geef een nieuw bedrijf de tijd!
 
bedankt voor de reply. Blijf het niet leuk vinden dat ik nu maandag moet gaan thuisblijven omdat een monteur fout moet herstellen en dan ook nog eens indicatie tussen 12.00 en 18.00, dat moet beter .. niet op de minuut nauwkeurig maar wel time frame van 3 uur .. Die emergency request was al gemaakt om het binnen 72 uur te doen maar helaas, tot dusver niets...
 
bedankt voor de reply. Blijf het niet leuk vinden dat ik nu maandag moet gaan thuisblijven omdat een monteur fout moet herstellen en dan ook nog eens indicatie tussen 12.00 en 18.00, dat moet beter .. niet op de minuut nauwkeurig maar wel time frame van 3 uur .. Die emergency request was al gemaakt om het binnen 72 uur te doen maar helaas, tot dusver niets...

Is inderdaad niet leuk, maar verwoord dat later in genoemde brief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan