• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Multikabel verhoogt snelheid Powerbundel

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

buisj

Per 1 mei 2008 verhoogt MK de Powerbundelsnelheden. Geldt dit alleen voor de bundel ? Dus als je TV + Powerabo hebt gaat je snelheid niet omhoog ? Niet alleen de snelheid gaat omhoog maar ook de prijs zo te zien.
 
Als je geen brief hebt gehad, dan vrees ik dat.... Maar ik zal het voor alle zekerheid toch maar even navragen. Zou trouwens wel opmerkelijk zijn: Twee vormen van Power abo met ieder een andere snelheid.
 
Nu staat het voor mij persoonlijk vast dat X-tra eruit gaat bij Ziggo.

Een 1mbit/s hogere upload snelheid en 6mbit/s lagere download snelheid voor een pak geld minder. Bovendien krijg je nu ook nog DTV kanalen erbij.

En dat loop ik allemaal mis doordat ik bij X-tra blijf? Ik ben overstag en ga ook naar power.
 
En dat loop ik allemaal mis doordat ik bij X-tra blijf? Ik ben overstag en ga ook naar power.
Misschien is dat dus juist de reactie die men hoopt ..... Ik geef je in elk geval gelijk, scheelt je een hoop geld voor een klein beetje minder downloadsnelheid wat je vermoedelijk niet zult merken in de praktijk.
 
Nu staat het voor mij persoonlijk vast dat X-tra eruit gaat bij Ziggo.

Een 1mbit/s hogere upload snelheid en 6mbit/s lagere download snelheid voor een pak geld minder. Bovendien krijg je nu ook nog DTV kanalen erbij.

En dat loop ik allemaal mis doordat ik bij X-tra blijf? Ik ben overstag en ga ook naar power.

Bedenk wel dat ziggo al aangekondigt heeft de 2 snelste abbo's te verhogen waarbij de snelste mbv eurodocsys 3.0 gefaciliteerd gaat worden. Het zou mij niet verbazen als het snelste abbo straks 30Mbit/5Mbit zal gaan worden.

Evengoed vind ik het wel vreemd dat men zo kort voor de naamsmerge van de 3 merken men bij multikabel nu al een snelheidswijziging doorzet.
 
Bedenk wel dat ziggo al aangekondigt heeft de 2 snelste abbo's te verhogen waarbij de snelste mbv eurodocsys 3.0 gefaciliteerd gaat worden. Het zou mij niet verbazen als het snelste abbo straks 30Mbit/5Mbit zal gaan worden.

Evengoed vind ik het wel vreemd dat men zo kort voor de naamsmerge van de 3 merken men bij multikabel nu al een snelheidswijziging doorzet.

Aan de ene kant hoop ik inderdaad dat er ook voor het Xtra abonnement een snelheidsverhoging aan zit te komen maar aan de andere kant vraag ik me wel af wat de toegevoegde waarde van 30Mbit zal zijn. Met de aangekondigde snelheidsverhoging van de powerbundel ben je evengoed al geen stakker.

Kan iemand me misschien vertellen of eurodocsys 3.0 nog meer voordelen heeft dan alleen een hogere snelheid?
 
Bedenk wel dat ziggo al aangekondigt heeft de 2 snelste abbo's te verhogen waarbij de snelste mbv eurodocsys 3.0 gefaciliteerd gaat worden. Het zou mij niet verbazen als het snelste abbo straks 30Mbit/5Mbit zal gaan worden.

Dat is waar ook! Ik was toch al van plan om iniedergeval toch mei te wachten, maar als dit gaat gebeuren blijf ik zeker bij X-tra :D
 
Bedenk wel dat ziggo al aangekondigt heeft de 2 snelste abbo's te verhogen waarbij de snelste mbv eurodocsys 3.0 gefaciliteerd gaat worden. Het zou mij niet verbazen als het snelste abbo straks 30Mbit/5Mbit zal gaan worden.

Evengoed vind ik het wel vreemd dat men zo kort voor de naamsmerge van de 3 merken men bij multikabel nu al een snelheidswijziging doorzet.


Niet zo zuinig denken hoor.
Ga toch maar wat aan hogere snelheden denken.
En nee,ik werk niet voor Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan