• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wegvallend Internet en telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

Yussi

Beste Ziggo peeps,

Mijn Internet en telefoon gaat dagelijks mischien 4 keer of en aaN.
hij valt mischien voor 5 minut uit en dan doen ze weer.

Ik heb een nieuwe modem met de nieuwe snelheid. Met mijn ouwe had ik bij het begin last van en later niet meer...

Niet fijn zoon probleem...

Mensen meer met de zelfde probleem.
 
betekend dat het modem zichzelf reset.. Dit probleem is bij ons bekend. het komt voor bij zowel de Arris ED 3 alswel de Ubee, we zijn bezig met een oplossing hiervoor..
 
mmmm bekend mee

heb totaal geen problemen sinds docsis 3 modem veel betere telefoon lijn
en hij reboot niet uit zich zelf

vriendelijke groet

peter
 
telefoon/internet

haha, na 1 maand heb ik nu eindelijk telefoon maar hebben zij mijn internet eruit geknald, waarschijnlijk is de koppeling voor het alles in 1 bij mij een probleem:?
diverse malen gebeld(mailen kan niet) maar tot nu toe geen resultaat.
Alles hebben ze mij al laten doen van router checken , ontkoppelen, vast verbinding via modem tot aan de ping-coderingen en dsn inlog van hin zelf aan toe(moest wel alles zelf doen) blijven volhouden dat alles goed zit maar netwerkcontrole geeft duidelijkaan dat er tot aan de router verbinding is met de computer maar vanaf ziggo naar www geen bereik(kruis erdoor)
vandaag zou er dus eindelijk een monteur komen,blijkt te zijn geannuleerd door hun omdat het niet op de zelfde dag kan een monteur sturen(huh:shock:)
nu moet ik wachten, wachten en bellen en weet ik veel wat nog meer maar niks helpt, wie kan mij wel verder helpen????
 
dodo, PM me anders even je klantnummer of postcode / huisnummer, kan ik wel even kijken.:)
 
wegvallen internet/telefoon

hoi, allereerst erg bedankt voor je reactie maar gisteravond laat nog telefoontje gekregen van iemand die bekend was met de procedure en door allerlei dingen weer te testen kwamen wij erachter dat de router(1maand oud) stuk bleek. Gelukkig weer internet:-P
Helaas begrijp ik niet dat ik zoveel procedures al heb uitgevoerd voor ziggo en kosten heb gemaakt er niet 1 persoon was die dit ontdekt heeft. Modems ontkoppelen, router ontkoppelen, vasre verbinding maken, laptops lenen en zovoorts. Nu ben ik alleen al erg blij dat het weer werkt:pompom:
 
Hier hetzelfde probleem met internet sinds de nieuwe modem, valt steeds een aantal minuten uit. Telefoon heb ik nog niet gemerkt, maar dat zal dan ook wel uitvallen ;)
Ik hoop dat dit probleem snel is opgelost, want het is zeer vervelend! Blij te lezen dat er in ieder geval aan gewerkt wordt.

Verder net even een test gedaan mbt snelheid: download is 4MB/s en upload ook. Download lijkt mij een beetje langzaam (in ieder geval niet sneller dan voorheen)? Enig idee waar dit aan kan liggen?
 
Wegvallen Internet

Ja hier ook sinds een week of 2 last van wegvallende internetverbinding.
Ik had het zelf niet eens zo in de gaten maar mijn gamende zoon kwam er mee dat er allerlei DNS problemen werden gemeld. Overigens geen last van met het vorige modem. Morgen maar eens met Ziggo bellen.
 
Ik word niet blij van die nieuwe modem.

Hallo ZiggoForum ,

Dit is mijn 2de topic over het zelfde onderwerp maar kon geen oplossing uit halen dus vandaar deze nieuwe. (mijn excus)

Ik heb al sins paar week een nieuwe Doc 3 modem gekregen van ziggo, heb gelijk een betere router bij aangeschaft met korting en tip van ziggo.

Router is prima maar de nieuwe modem niet.

Elke dag Gaat mijn telefoon EN internet spontaan uit de lucht vallen. Je kunt je wel voorstellen hopelijk. Het is niet fijn als je midden in een belangrijk gesprek bent of iets bent doen op de computer.(voornamelijk ONLINE GAMEN). IK word er echt somber van.

Ik heb van hier en daar en internet bronnen door gekregen dat internet en telefonie op 1 lijn zijn veele nadelen heeft dan een apart lijn.

Wat vinden jullie er van.

Wat kan ik beste doen. Ziggo bellen of Telefonie apart nemen of iets dergelijks.

Met vriendelijk groet, Yussi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan