• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Even een heel ander onderwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee dat gaat niet




ik heb vandaag een interactief Tv besteld met die Cisco Decorder/recorder.

Ik heb een vraag over die Cisco als ik films programmas opsla. kan ik ze ook publieceren. bijvoorbeeld op usb zetten of pc.

Alvast vriendelijk groet, Yussi
 
Jammer dat veel mensen niet voor de aanschaf van een bepaald apparaat nagaan wat de mogenlijkheden en vooral beperkingen ervan zijn. :roll:

dat lezen daar ben ik het wel mee eens, alleen heeft Ziggo bij de cisco bepaalde functies via de firmware uitgeschakeld.

dus dan ligt het er maar helemaal aan wat je leest, de info van cisco met betrekking tot hun decoder, of de info van ZIGGO en wat er wel en niet mee kan en wel en niet werkt op de cisco...

ik dacht namelijk ook "lekker makkelijk er zit een usb poort op" maar die doet het dus niet.
die info kwam dan ook pas later.

de netwerkaansluiting is ook onklaar gemaakt.
terwijl ik er van uit ging dat deze opties het gewoon zouden doen.

dat "lezen" gaat dus niet altijd zomaar op.
 
zo goedkoop

Ik wou puur die ding aanschaffen. om dat ik flinke korting kreeg. Ik betaal 130 euro inplaats van 455.00 euro. Maar mischien toch annuleren.

Is die Sicso wel goed dan kan iemand mij helpen.
Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen met die korting, ik zit al ruim 2 maanden achter die korting aan te vangen, maar tot op heden nog steeds niets.!!! laat het weten!!!.
 
Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen met die korting, ik zit al ruim 2 maanden achter die korting aan te vangen, maar tot op heden nog steeds niets.!!! laat het weten!!!.


Die korting is een actie van ziggo voor iedereen. klant of niet klant.

Als je 2 jaar contract met interactief Tv neemt dan krijg je die korting. maar niet zonder die pakket.

Als je geintreseert in ben dan kun je het checken op www.ziggo.nl of bel de ziggo hot line.

SUCCES
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan