Afbeelding toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.042
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Soms zou ik een afbeelding (jpg, gif of png) willen toevoegen in een antwoord in een discussie. Ik heb getracht de methode hiervoor te vinden via de faq maar daar werd het me niet helemaal duidelijk. De faq praat over een knop 'Beheer bijlagen', bij een nieuwe of het wijzigen van een bestaand antwoord, en die kan ik uiteraard niet vinden. Ik zie wel mijn regels voor de berichten:.

> Regels voor berichten > Je mag nieuwe discussies starten
> Je mag reageren op berichten
> Je mag geen bijlagen versturen
> Je mag jouw berichten bewerken

Blijkbaar mag ik geen bijlagen versturen waar wellicht (volgens de faq?) de afbeeldingen een onderdeel van zijn? Of maak ik het weer moeilijker dan het is...

Gert.
 
Afbeeldingen toevoegen kan alleen door ze ergens online te zetten (als ze dag nog niet zijn), en ernaar te linken via de img-tags of de afbeeldingen knop in de Wysiwyg editor.
 
Afbeeldingen toevoegen kan alleen door ze ergens online te zetten (als ze dag nog niet zijn), en ernaar te linken via de img-tags of de afbeeldingen knop in de Wysiwyg editor.

Huh? Ik kan dus geen images toevoegen aan een bericht dmv een upload van de image? Niet zo handig dus. Maar ok, als er geen andere manier is...
Even getest door de image op m'n router te zetten en het werkt inderdaad in de 'France2 in 4:3' discussie (https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=171641&postcount=37).
Maar of het nu zo handig is... Maar ja, daar kan jij ook niets aan doen.

Maar wat ik me nu realiseer is dat dit plaatje iedere keer geladen wordt vanaf mijn router, die met een 1.5 Mbit uplad aan het kabelboer-netwerk vast zit... :wink:

Gert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meestal wordt dit bij plaatjes-hosters gedaan waar je gratis een account kunt maken (kijk maar bij de eigenschappen van de plaatjes die je in berichten ziet van mensen op dit forum). Maar je kunt ze ook op je Ziggo homepage neerzetten natuurlijk, dat kost jou dan geen bandbreedte thuis.

Dat 'uploaden' van plaatjes binnen het forum staat bij ons uitgeschakeld tot nu toe omdat dit veel diskruimte kost als veel mensen plaatjes uploaden, dus zouden we dat zowiezo dan beperken tot een bepaalde grootte. Misschien dat we dit in de toekomst nog activeren. We zitten nu niet meer zo aan de diskruimte beperking dus we zouden het voor niet al te grote plaatjes kunnen aanzetten, het heeft wel zijn voordelen.

Met een "geupload" plaatje zie je dat altijd alleen als miniatuur onder het bericht zoals in dit bericht. Zet je een plaatje in de tekst zoals je via de editor doet moet je het plaatje altijd op een externe server zetten, dat plaatje kun je niet uploaden.
 

Bijlagen

  • Zonsondergang.jpg
    Zonsondergang.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan