• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vanaf 3 april alles op 'zwart'.

  • Onderwerp starter Harry Kroeze
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Harry Kroeze

Sedert vrijdagmiddag 3 april is er een blokstoring in Hengelo in een gedeelte van de Vechtlaan en de Glanestraat. Postcodegebied 7555.
Helaas hebben de telefonische storingsmeldingen van de gedupeerden nog steeds niet tot een oplossing geleid.
Jammer is het dat Ziggo niet reageert op vragen van abonnee's via haar website.
Informatie via de dure telefoonlijn is evenmin te krijgen.
We moeten dus maar lijdzaam afwachten totdat het Ziggo behaagt haar klanten naar behoren te bedienen.
Bijzonder vervelend is dat voor mensen die vanaf thuis moeten werken.
Zonder telefoon en zonder internet begin je nu eenmaal niet veel.
 
Vanmorgen kreeg ik van mijn vrouw een telefoontje dat bij ons thuis het zaakje weer werkt.
Vanaf vrijdagmiddag was het net alsof we in het eind van de veertiger jaren van de vorige eeuw leefden.
Maar toen hadden we nog wel een radio en die lag er nu ook uit.
 
Blok

Toch wel heel vreemd, in Drunen op 3 april 2009 ook een blokstoring. Geen tv, geen internet en ook geen telefoon.
Om 9 uur uitval, Ziggo gebeld. Ja, er was een blokstoring en men zou dit oplossen. Eerst zou er weer een analoog signaal komen.
Tot half een in de nacht gewacht maar niets hoor, geen enkel signaal en Ziggo is niet te bereiken.
Dus Ziggo de volgende dag een bericht gestuurd dat onderhand de kwaliteit eens verbeterd moet worden. Je krijgt geen enkele reactie.
Gisteravond, 7 april weer steeds uitval van internet.

Maar nooit enige informatie of enig excuus. Wat zijn wij blij om bij Ziggo te zijn maar zo niet lang meer.
 
Om de een of andere vreemde reden weigert ZIGGO te communiceren.
Of dat nou laksheid is, onkunde of minachting van de klant, ik weet het niet.
Eén ding zouden ze toch moeten weten:


KLANTEN


BETALEN



JE SALARIS



JE STEREOTOREN



JE AVONDJE UIT



JE LUXE KEUKEN



JE VAKANTIE



JE VIDEO



JE AUTO



JE FIETS



JE ETEN



JE ...

Voorlopig ga ik ervan uit dat ik over de dagen waarop ik geen signaalontvangst heb, betaling van het abonnementsgeld achterwege kan blijven.​
 
In Hengelo waren we kennelijk niet de enigen die door ZIGGO een paar dagen in de steek zijn gelaten.
Ook in een andere wijk van Hengelo was het raak. Daar haalde de storing zelfs de krant.

Zie het bericht uit de Twentsche Courant Tubantia van woensdag, 8 april.

EINDELIJK, GROOT DRIENE HEEFT WEER KABEL VAN ZIGGO

Hengelo - Het heeft even geduurd, maar alles werkt weer.
Verzekert persvoorlichter Gradus Vos van kabelbedrijf Ziggo.
Maar voor bewoners van zo'n 150 huizen in de wijk Groot Driene was het de afgelopen dagen even behelpen.
De exacte oorzaak is niet bekend, mogelijk een blikseminslag of een stroomdip.
Maar dat had in ieder geval tot gevolg dat vijf eindversterkers op verschillende plekken in de wijk het begaven.
Gevolg: geen kabel, computer of telefoon voor een groot deel van Groot Driene.
Onder andere de Brederostraat, Rhijnvis Feithstraat en andere straten weden getroffen.
Verschillende abonnees van het kabelbedrijf hebben vanaf vrijdag geklaagd bij Ziggo.
MAAR ER GEBEURDE NIETS.
"Ziggo laat haar klanten in de steek", zegt een buurtbewoner, die zelf vanaf vrijdag geen signaal heeft gehad.
Pas gisteren (dinsdag) is alles hersteld.
Dat er niks met de klachten is gebeurd is Gradus Vos niet bekend.


Je zult toch maar moeten werken bij zo'n bedrijf.
Kennelijk weet de ene afdeling niet wat de andere afdeling nalaat.
Vertel intern niemand welke blunders je maakt dan hoeft een ander ook niet te liegen.
Dat het bedrijf Ziggo daarmee belachelijk wordt gemaakt is kennelijk niet interessant.
 
Ik had het artikel gelezen (in de Tubantia) en dacht dat het om dezelfde wijk(gedeelte, 7555) ging, eigenlijk... :wink:

Gert.
 
Vergoeding

Naar aanleiding van mijn vraag om restitutie van het abonnementsgeld over de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn alles-in-1 abonnement bij Ziggo kreeg ik vandaag van de afdeling klantenservice een e-mail met de mededeling dat Euro 6,70 op mijn eerstvolgende rekening in mindering zal worden gebracht.

Het is mijn niet bekend of abonnee's die daar niet specifiek om hebben gevraagd ook een restitutie gaan ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan