• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp me goed, ik heb er niets tegen om een PVR te ontvangen. Maar Als BenJ contact opneemt met MK is alle info welkom dacht ik zo. In het geval dat ze zelf twijfelen, doe mij dan maar een PVR :D
 
als je op de site kijkt bij producten -> bundels -> onder de bundels drukje op: bekijk de actievoorwaarden

dan vind je de volgende informatie

Actievoorwaarden gelijktijdige aankoop Internet én Telefonie in een Bundel

4 februari 2008 tot en met 16 mei 2008

Aanmelden voor deze actie kan van 4 februari 2008 t/m 16 mei 2008.
Per adres kan slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van een Bundel aanbod met digitale ontvanger of digitale harddisk recorder.

Gelijktijdige aanmelding voor de diensten internet én telefonie in een Bundel geeft recht op het actieaanbod:

Gratis digitale ontvanger bij de Entreebundel en Familybundel of een gratis digitale harddisk recorder bij de Powerbundel (ontvanger wordt inclusief DTV Startpakket geleverd)
Gratis installatie door een professionele monteur wanneer gewenst
Multikabel behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.
Bij het afnemen van een Bundel gaat geldt een overeenkomst aan voor een periode van 12 maanden
Na 12 maanden gaat de contractsituatie over in een contract voor onbepaalde tijd, dat opzegbaar is met een opzegtermijn van 4 weken.




Actievoorwaarden bij overstap van een combinatie van Televisie, Internet en/of Telefonie naar een Bundel

1 februari 2008 tot en met 29 februari 2008

Aanmelden voor deze actie kan van 1 februari 2008 t/m 29 februari 2008.
Per adres kan slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van een Bundel aanbod met digitale ontvanger tegen een vergoeding van eenmalig € 15. De digitale ontvanger wordt geleverd inclusief DTV Startpakket.

Overstap van een combinatie van Televisie, Internet en/of Telefonie naar een Bundel van Multikabel geeft recht op het actieaanbod.

Multikabel behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.
Bij afnemen van een Bundel geldt een overeenkomst voor een periode van 12 maanden
Na 12 maanden gaat de contractsituatie over in een contract voor onbepaalde tijd, dat opzegbaar is met een opzegtermijn van 4 weken.


 
Morph zei:
dan vind je de volgende informatie
Wat is je conclusie dan ??


Ik lees hierin niets nieuws, er staat:
Gelijktijdige aanmelding voor de diensten internet én telefonie in een Bundel geeft recht op het actieaanbod:

Daar lees ik uit dat dit geldt als je de losse abbo's omzet naar een bundel en een jaarcontract afneemt. Er staat niet dat je geen internet of telefonie mocht hebben voor die tijd.

Als dat namelijk waar zou zijn, zou bijna niemand recht hebben op een bundel-kadootje, want de meeste mensen hebben al internet en zouden zich dus niet meer voor een bundel aan kunnen melden.

Mocht het verder zo zijn dat je met Xtra alleen gebruik kunt maken van die aanbieding die je in de bus gehad hebt en die geldig is tot 29 februari, dan wacht je toch gewoon tot na 29 februari met je power-bundel omzetting..... Dan geldt alleen nog de eerste aanbieding met PVR :)
Kost je dan 1 maand lokale gesprekken voor half geld, dus misschien wel 3 euro of zo (als je 3 tot 4 uur in de maand lokaal belt)
 
Ik sluit me aan bij CeeS. Tot op heden is het nog altijd zo geweest dat als je een bundel contract aangaat wanneer je al alle producten hebt, maar geen bundel, je evengoed het kado kreeg. (Administratief gezien verschilt het namelijk ook niet welke producten je al hebt op dat moment)
 
Ik woon in Edam-Volendam en heb power internet en telefonie.
het kabelnet is van de gemeente, dus je kan geen 3 in 1 bundel afsluiten.
En moet dus gewoon lekker gaan betalen voor het onderling bellen.
Heb wel een excuusbriefje, met een vvv bonnetje van 5 eurie gehad ?.
Lekker eerlijk allemaal, voorwaarde stellen waar je nooit aan kan voldoen. lekker betrouwbaar clubje !
 
Ik heb de bevestiging binnen van de downgrade naar Power bundel. Korter kon het briefje niet, maar de snelheid is omlaag, wel effe wennen. Maar uit de andere ervaringen op dit forum begrijp ik dat je in de piekuren niet te veel moet verwachten. Nog een paar nachtjes slapen en dan komt en MK kadootje. Jullie voeren de spanning voor mij wel op met de discussie op dit forum.
 
Vergeten te melden. Het briefje was zo kort dat ik nog niet weet wat er in het pakketje zal zitten als ik het uit pak.
 
Ruim 10.000 abonnees Multikabel moeten onderling bellen betalen door fusie

Gepubliceerd op 19 februari 2008, 17:20
Laatst bijgewerkt op 19 februari 2008, 17:30

Den Helder - Gebruikers van het abonnement 'Multikabel Onderling' moeten vanaf 1 maart 2008 weer gaan betalen voor de telefoongesprekken met andere Multikabel abonnees. Voor 1 maart was dit gratis.

De maatregel treft ruim tienduizend abonnees die wel digitaal bellen en geen andere diensten zoals internet afnemen.

Het afschaffen van het 'gratis bellen' is een uitvloeisel van de fusie tussen Multikabel, Casema en @Home. ,,De productpakketten die deze bedrijven aanbieden, schakelen we gelijk. Dat betekent dat de honderd procent korting die bij Multikabel bestond in deze abonnementen vervalt'', zegt woordvoerder Therese Flemminks.
Bron: Noordhollands Dagblad

Niet duidelijk wordt of ze in bovenstaand artikel ook de X-tra abonnees met telefonie meetellen bij die 10.000 of dat het echt alleen om de abonnees met alleen analoge TV en telefonie gaat.
 
Mooi, een beetje aandacht voor deze situatie kan geen kwaad. Meteen even het NHD aangeschreven over de situatie met de X-tra abonnees. Ik verwacht niet dat ze er iets mee doen, maar wanneer ze dit wel doen is dat mooi meegenomen. :)
 
Ik heb een antwoord op mijn klacht gekregen:

...
Het is voor Multikabel niet rendabel om een bundel samen te stellen met het X-tra internetabonnement. Multikabel heeft dan ook niet de intentie de door u gewenste bundel te gaan leveren.

Alhoewel ik besef dat mijn antwoord niet bevredigend voor u is kan ik u helaas niet van andere informatie voorzien
...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan