• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

'Mijn Ziggo'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhm nee, wat er bij staat is letterlijk dit:

Geachte heer/mevrouw XXX,

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via https://www.ziggo.nl/mijnziggo om deze te bekijken.
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op https://www.ziggo.nl/factuuruitleg

Inloggen op MijnZiggo

Om uw factuur te kunnen bekijken moet u inloggen op MijnZiggo. Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo, dan kunt u deze eenvoudig aanmaken op onze website. Daarbij heeft u uw klantnummer nodig, die u onder andere op brieven van Ziggo of op uw bankafschrift terug kunt vinden.
Heeft u al een MijnZiggo account, maar bent u vergeten wat uw gebruikersnaam is of bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u deze gegevens eenvoudig achterhalen via de website. Ook hierbij heeft u uw klantnummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice
 
Uhm nee, wat er bij staat is letterlijk dit:

Geachte heer/mevrouw XXX,

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via https://www.ziggo.nl/mijnziggo om deze te bekijken.
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op https://www.ziggo.nl/factuuruitleg

Inloggen op MijnZiggo

Om uw factuur te kunnen bekijken moet u inloggen op MijnZiggo. Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo, dan kunt u deze eenvoudig aanmaken op onze website. Daarbij heeft u uw klantnummer nodig, die u onder andere op brieven van Ziggo of op uw bankafschrift terug kunt vinden.
Heeft u al een MijnZiggo account, maar bent u vergeten wat uw gebruikersnaam is of bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u deze gegevens eenvoudig achterhalen via de website. Ook hierbij heeft u uw klantnummer nodig.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice
Ik heb de rest van je betoog even niet gelezen... maar je kan binnen en paar minuten een 'Mijn Ziggo' account aanmaken. Koppelen zij wel... als het maar van een Ziggo IP aangemaakt wordt. En ja, begrijp je wel, als alles lekker loopt, kijk je er niet zo gauw naar om...
 
Ik heb de rest van je betoog even niet gelezen... maar je kan binnen en paar minuten een 'Mijn Ziggo' account aanmaken. Koppelen zij wel... als het maar van een Ziggo IP aangemaakt wordt. En ja, begrijp je wel, als alles lekker loopt, kijk je er niet zo gauw naar om...

Ik geloof wel dat het kleine moeite is om een account aan te maken, maar in mijn geval zou je hier een klantnummer voor nodig hebben waar ik dus in eerste instantie op zoek naar was en ten tweede lag de hele website (en twee dagen later alleen dit stukje maar) plat, dus ik kon hoe dan ook sowieso niks. Verder stonden er in mijn mailbox en op mijn afschriften verschillende nummers vermeld, terwijl Telfort specifiek om een 'contractnummer' vroeg, ik heb dus alle mogelijke varianten bij elkaar verzameld en aan een medewerker gevraagd of het een van deze dingen is, maar had daar geen antwoord op kunnen krijgen. Moraal van het verhaal om hier einde aan te maken, ik kan het deze medewerker niet kwalijk nemen omdat hij/zij alleen deed wat hem/haar opgedragen was, maar ik vond het wel erg dat er verder behalve 'ziggo zegt sorry' geen maatregelen werden getroffen om mensen te helpen die niet bij hun account kunnen.
 
Verder stonden er in mijn mailbox en op mijn afschriften verschillende nummers vermeld, terwijl Telfort specifiek om een 'contractnummer' vroeg
Sorry, maar dat is niet meer als er even rustig voor gaan zitten, lezen wat er nu precies staat en gewoon de juiste gegevens vinden.
 
Sorry, maar dat is niet meer als er even rustig voor gaan zitten, lezen wat er nu precies staat en gewoon de juiste gegevens vinden.

Natuurlijk. Van groente wordt je ook sterk dus wordt maar gelijk vegetarisch, komt de monteur niet, installeer het dan zelf maar :) Handige instelling maar sorry, ik zie dit niet als een sterk argument. Afgezien van wat ik al gezegd heb, het ging mij om het gemak van de service waar ik voor betaal. Als iedereen altijd alles zelf had kunnen/moeten doen bestond er zoiets als helpdesk niet.
 
Kan me niet registreren op mijnziggo.nl
Al ik het klantennummer gebruikt wat op mijn afschrijft staat voor het internetabonnement krijg ik dat er al een account is aangemaakt en gebruik ik het klantennummer voor mijn tv abonnement krijg ik dat de ggevens niet kloppen.

Contactformulier verstuurd (gister) dus afwachten maar weer.
 
Hoe lang duurt het ongeveer om een activatiemail te krijegen??? Ik heb me afgelopen zondag aangemeld bij mijn ziggo, werkte goed. Alleen ik zou een activatiemail terug krijgen om het proces af te ronden maar tot op heden niks ontvangen.. Is dat gebruikelijk of is er een storing?? Ik heb de HD nog niet gebeld... Eerst maar even hier vragen..
 
Kan me niet registreren op mijnziggo.nl
Al ik het klantennummer gebruikt wat op mijn afschrijft staat voor het internetabonnement krijg ik dat er al een account is aangemaakt en gebruik ik het klantennummer voor mijn tv abonnement krijg ik dat de ggevens niet kloppen.

Contactformulier verstuurd (gister) dus afwachten maar weer.

Opgelost, kan gewoon inloggen met klantennummer voor het internet.
 
Kan sinds 6 dagen niet meer op Mijn Ziggo komen. Deze storing staat niet
vermeld op de Ziggo site, maar de klantenservice geeft de storing wel toe.
Zijn er meer mensen in postcodegebied 1781 die hier last van hebben?
 
Ik heb sinds een paar weken Ziggo All-in-One Extra. Her ectiveren van het modem is via de telefoon gegaan, dus ook het aanmaken van een hoofdemailaccount is niet gebeurd. Net een half uur met de helpdesk aan de lijn gehangen om een hoofdemailaccount ([email protected]) aan te laten maken. Dit lukt niet en ik werd naar mijnziggo.nl (email activeren) verwezen (kreeg ondertussen een nieuw wachtwoord toegemaild). Deze gegevens ingevuld maar toen kreeg ik de melding dat het account niet bestaat :?
Ook de webspacegegevens heb ik nog niet, maar via https://homedrive.ziggo.nl/accountnaam zou dit (tijdelijk) te benaderen zijn. Ook hier een foutmelding, terwijl de activatieopties van mail en webspace op mijnziggo.nl niet te zien zijn. :no: Volgens de helpdesk medewerker zijn ze er nog met mijnziggo.nl aan het werk en moet ik volgende week nog maar een keer proberen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan